Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

All that I want is stillness of heart

Av Angie - 25 juli 2008 00:14

I got more than I can eat
A life that can't be beat
Yet still I feel this heat
I'm feeling incomplete
What am I buying?
My soul is crying

All that I want is
Stillness of heart
So I can start
To find my way
Out of the dark
And into your heart


Det här är i stort sett hur jag känner mig just nu, det fattas någonting i mitt liv, även fast det innehåller alldeless för mycket på ett sätt. Dåliga saker som skulle kunna bytas ut mot bra saker.. Jag tycker inte om den människan jag har blivit, när fan hände detta? När jag tittar på märkena på min kropp blir jag alldeless ställd, hur kunde det bli såhär? När blev det här JAG?

There is no turning back now kan jag säga, det är sant det alla de jag hatat sagt åt mig hela mitt liv. En dag sitter jag där själv och ruttnar, och se på mig nu.. Mina vänner försvinner, de droppar ur mitt liv en efter en, och när de väl hör av sig har jag ändå inte tid..

aja, ska inte sitta och deppa ihop, jag har själv satt mig i den här sitsen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie - 7 september 2008 14:47

här är länken till det jag skrev om i förra inlägget   http://st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=758521 ...

Av Angie - 27 augusti 2008 09:34

Jag vet inte vad jag ska säga, om folk bara visste vilken skit jag får ta var och varannan dag alltså.. Igår blev det fan för mycket, jag blir förvånad över hur störd människor kan vara i huvudet.   EN person speciellt ville jag fan vrida nacken av i...

Av Angie - 24 augusti 2008 23:36

jag sitter i stan nu och dricker, vet inte vad jag tänker eller tycker om nånting faktiskt.. kan inte säga så mycket om hur mitt liv sett ut de senaste veckorna, allting har spårat ur och jag vet inte vart jag är välkommen längre-. Det är tärt att kä...

Av Angie - 24 augusti 2008 22:09

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards