Alla inlägg under maj 2008

Av Angie - 31 maj 2008 18:36

Nu läste jag precis igenom det föregående inlägget och insåg att skitmånga kommer ju tro att jag gjort nått på festen igår därför ja mår dåligt. Antar att Josef tror det också, fick en känsla av det igår.

Jag orkar inte bry mig just nu.

Av Angie - 31 maj 2008 18:30

Jag är ledsen, trött och sliten. Mår skitdåligt idag, smart av mig att glömma medicinen när jag är bakis och allt, gör ju hela situationen 100ggr värre.. Inte ens nu när jag vet att jag glömt medicinen tar jag den, jag är sjuk i huvet jag vet.. Men nu ligger jag lixom i det stadiet då jag känner att jag förtjänar att må dåligt.

Vet att Josef blir sur när han läser de här, men ja orkar nog inte åka ut dit idag.. Hade sagt att jag skulle komma ut igår men det gjorde jag inte heller.

Jag mår fan skitdåligt... =(


Nu är det flubber på tv, jag har inte sett den filmen på flera år. Det kanske gör mig på bättre humör.



Förlåt....

Av Angie - 31 maj 2008 13:53

Vill du se alla bilder jag tog på festen så checka min bilddagbok.



http://morfina.bilddagboken.se/


Av Angie - 31 maj 2008 13:45

Igår var jag ju på fest hemma hos Josse som fyllde 18 år =) Det var skitkul, blev lite jobbigt på slutet för vissa men det gick bra. Det var många som var skitfulla i klassen det var rätt roligt, man fick lixom se deras rätta jag på nått sätt. Hoppas Josse hade en bra kväll iallafall, det hade jag. Det var synd att jag var tvungen att åka så tidigt, får ta och festa igen asså!


Här är två bilder, en på mig när jag väntar på bussen och en på Carro M och Josse födelsedagsbarnet (till höger).

Av Angie - 30 maj 2008 15:19

Jag sitter hemma nu med Johanna, vi har precis duschat och ska nu göra oss klar för fest. Jag dricker ett glas vin (tredje) och Johanna dricker cider, fan jag ser verkligen fram emot ikväll! Hoppas Josse tycker om presenterna hon får, jag råkar ju veta vad vissa har köpt =P Också det som hon ska få av mej och Johanna då.. Ja det här blir nog bra.

Ska strax sätta in sånna där lockgrejjer i håret, de ska bara få torka liiite till först. Är inte riktigt säker på vad jag ska ha på mig ikväll eftersom allt ligger i tvätten men de löser sig alltid. Får väl bli en sopsäck eller nåt :P haha


Ha en bra fredag!

Av Angie - 30 maj 2008 08:21

Den här bilden tog jag med mobilen för en liten stund sedan, ska strax gå ut till bussen och åka till skolan. Längtar som fan tills ikväll och Josses fest :D Hörs!


Av Angie - 29 maj 2008 22:13
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 29 maj 2008 22:07

Idag har jag vart på skolan, solat två gånger och målat utomhus, det var skitnice. Fick ju min telefon igår så har legat och lyssnat på musik också.

Johanna och jag gick en kort sväng på stan efter skolan och sedan åkte vi hem till mig och käkade sallad och solade lite mer, jag var hundvakt till halv åtta ungefär sedan åkte jag ut till Josef en snabb sväng och hämtade vin som jag ska dricka imorgon på Josses fest. Kom hem för en liten stund sedan, sitter och kollar på murder på tv3 nu, rätt bra program.. Lite för uppgjort och orealistiskt bara.


Imorgon har jag skola från 9 till 15, sedan är det bara att skynda sig hem och göra sig klar för att sedan möta Johanna i stan och åka ut till Josse! Fan jag ser verkligen fram emot det, kommer bli skitkul! =)


Men nu ska jag se på det här programmet och lägga mig i sängen. Ha en bra kväll!

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards