Alla inlägg under april 2008

Av Angie - 29 april 2008 13:05

Oh crap. Kom precis på en sak. Jag har inte köpt nått åt Josef! O han svarar inte i telefon så jag kan inte fråga vad han vill ha :O What to do what to do?

crap crap crap crap shit vad stressad jag blev : : . :D : :FC V:DM .

Av Angie - 29 april 2008 12:00

Idag händer det mycket. Polare kommer hem efter att de har varit borta väldigt länge, ska bli kul att se dem igen. Min mormor och farsans moster kommer förbi på middag senare också.

Funderar på om jag ska åka ut till elgiganten och fråga vart fan min telefon har tagit vägen. Det var flera veckor sedan de skulle skicka den på lagning i finland men tydligen så ville finnarna inte laga den och elgiganten har överklagat eller nått. Jag är less på min jävla nokia 3310 nu.



Det är tomt här hemma. Jag har haft djur i hela mitt liv och nu har jag inga kvar. Jag saknar Wictor, Jag saknar min katt. Det är så tyst här, inga tassar som springer över golvet, ingen som kommer och vill mysa.


Anyway, jag hoppas att den här dagen blir bra.

Av Angie - 28 april 2008 12:45
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 28 april 2008 07:39

And the tears come streaming down your face
When you lose something you cannot replace
When you love someone but it goes to waste
COULD IT BE WORSE?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Jag saknar honom, tyckte jag hörde tassarna springa över golvet när jag klev upp. Jag tyckte jag hörde honom gäspa. Jag var halvvägs ut i vardagsrummet innan jag insåg att jag inte drömt alltihopa.

Av Angie - 27 april 2008 21:15

Innan de slocknade, sa dina ögon till mig; 

What if you should decide
That you don't want me there by your side
That you don't want me there in your life


Förlåt mig gubben, förlåt mig.. Lillbubben.. Saknar dig så mycket det skär i hjärtat på mig. Jag kan inte andas jag ser bara dina sista andetag framför mig.



Av Angie - 27 april 2008 13:30

Idag somnade Doremis Wictor Salle in på djurkliniken i sundsvall.

Han blev 10 år och 8 månader, lill gubben min.. Saknar han nåt så fruktansvärt, trots att det bara var någon timme sedan vi kom hem. Tomhänta.. Utan honom..


Nu får han vila efter många jobbiga stunder, det var bäst såhär men det gick alldeless för fort. Jag blev väckt imorrse kl 10 och då var han redan jättesjuk, låg och skakade på golvet och kunde inte ens lyfta huvudet. Jag fick iallafall säga hejdå till honom..

Av Angie - 26 april 2008 22:31

Sitter och kollar på mars attacks nu, känner mig inte sådär jättepigg ikväll men jag överlever väl. Rätt deprimerad faktiskt.




humorous picturessee more crazy cat pics
Av Angie - 26 april 2008 19:59
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards