Alla inlägg under mars 2008

CPR

Av Angie - 31 mars 2008 19:08
Humorous Picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 31 mars 2008 19:08
Humorous Picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 31 mars 2008 09:24
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Ursäkta min dåliga humor.. Hehe. Men jag är sjukt äckligt trött idag. Vill värkligen inte dra till skolan =/ Men på ett sätt måste jag för jag behöver cigg, hähä. Måste ta ut pengar sedan och vid halv fem ska jag på körskolan hade jag tänkt. Så det är lika bra att jag åker ner till skolan och gör någon nytta.

Sitter och lyssnar på The Rolling Stones - Angie och känner mig älskad. Vilken tur man har som har en låt uppkallad efter sig ^^


Har drömt om Josef hela natten, saknar honom redan så jag håller på att dö.. Hoppas vi ses en stund sedan idag.


Puss

Av Angie - 30 mars 2008 22:22
Humorous Picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 30 mars 2008 22:20
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 30 mars 2008 22:10

Jag har varit hos Josef sedan i torsdags pga en incident som skedde här hemma. Jag kände inte för att sova i huset i helgen, så jag stannade hos honom istället.

Vi har haft det jättemysigt, vi badade igår.. Bubbelbad med tända ljus, så otroligt skönt. Jag fick fotmassage och allting =)

Just nu sitter jag och kollar på the skeleton key, har sett den förut men den är rätt bra faktiskt. Tänker på Josef, saknar honom redan.

Får se hur mkt jag kommer kunna träffa honom i veckan med tanke på att jag ska plugga på skolan och körskolan dessutom bor han en bit bort nu så jag kan inte ta vanliga bussen.

Jag älskar honom så mycket, han gör mig så lycklig.

Av Angie - 26 mars 2008 11:11
Humorous Picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 25 mars 2008 18:28

Nu har jag städat lite, det känns bra. Var förjävla stökigt här inne.

Har varit hemma hela dagen också, spelat postal 2 och chillat bara, försökte ringa josef nyss men han svarar inte. Han är med morsan sin o flyttar antar jag.

Sitter och funderar på om jag ska ta mig ett bad och slappna av.. Eller om jag bara ska ta en snabb dusch och sedan tigga åt mig cigarettpengar..


svårt val..


Kanske sätter mig o spelar igen. Vem vet?

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards