Alla inlägg under januari 2008

Av Angie - 31 januari 2008 07:18

godmorgon. Fan vad smart jag är, håller ju på att bli sjuk.. Också sover jag med fönstret öppet hela natten :s så nu har jag sjukt ont i huvudet istället.

aja, sånt som händer.. ska väl försöka få i mig lite frukost nu så kanske man piggnar till. Fil och banan :D

Av Angie - 30 januari 2008 16:25

Helluurrr. Fyfan vilken helvetesdag jag haft på förskolan. Va typ sjukt tärt imorrse, hade ont i halsen o mådde illa. Sen så fick ja va ute som vanligt i två och en halv timme innan lunchen, gick hem stekte två äckliga hamburgare trotts att jag bestämt mig för att gå ner i vikt. Hann inte göra nått annat. Sedan när jag kommer tillbaka får jag sitta o fläta små flätor med pärlor på till typ ALLA! Fick fet kramp i händerna men den ursäkten godtogs ej, bara att fläta på.. Sedan fick jag gå ut först o ta emot barnen, jaha, kom ju ingen.. Stog där o vänta.. Ja sen kom de typ en pojke som bara grina stackarn =/ Aja, va ute två timmar iallafall innan jag äntligen slutade kl 15.30 Hade ingen känsel kvar i händerna då kan ja säga.


Det var min dag hitills. Nu visar det sig att Johanna åkt på magsjuka så kan inte träffa henne idag som vi hade tänkt. Josef ligger nog o sover..

What to do what to do?

Av Angie - 30 januari 2008 07:48

Outcome - Cyanide and happiness

Father is dead - Cyanide and happiness


Explosm.net gör mig glad på morgonen =)


Min slags humor iallfall :D

Av Angie - 30 januari 2008 07:21

brukar va svartsjuk som få, men de va värre då
när du lämna mig ibland blev hela världen grå
jag vet knappt va som e bra med mig
varför du kämpar på o ba vill va med mig

Hej jag heter Angie, mitt liv är som ditt
vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt
lovar o inte håller, det som driver mig finns där
jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min sfärd
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, å kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med


Nu tar jag cred för petters låt, förlåt.

Stämmer så jävla bra bara

Av Angie - 30 januari 2008 07:06

Godmorgon. Idag är det exakt en vecka sedan jag tatuerade mig, har tyvärr lyckats klia mig på armen inatt men det ser okej ut, har nog inte gjort någon skada.

Känns däremot som att det är fredag idag, vilket suger för då kommer de närmaste tre dagarna gå så sjukt långsamt.

På måndag är jag iallafall ledig, eller ja inte direkt ledig men de ska ha planeringsdag på förskolan och då är det ingen där, så jag ska va hemma och jobba med mina APU uppgifter.

Sooova!


Och jag fick en present av en bekant igår, riktigt fint! ;) Me so happy

Av Angie - 29 januari 2008 08:14

Varför känns det som att du kommer att lämna mig?

Av Angie - 29 januari 2008 07:49

Det gick bra igår, var inte så jobbigt som det brukar vara första dagen.

Förutom alla miljarder frågor från 4-5 åringarna så var det helt okej.

Idag händer nått roligt. Can't wait!

Ska träffa älsklingen också, saknar honom =/

"gissa hur gammal min pappa är"

"gissa vad han jobbar med"

"gissa vem jag träffade på judon igår"


Hur ska jag kunna veta det när hälften av gångerna vet de inte ens själv.

haha jaa.. Barn är roliga

APU

Av Angie - 28 januari 2008 08:12

Godmorgon, Idag är första dagen på min fem veckor långa praktik.. känns ju sådär lagomt roligt.

Längtar till lunchen då jag kan gå hem o chilla.

Måste ta och leta rätt på mina apu uppgifter också, dem måste jag ha med mig. cräp.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards