Alla inlägg under december 2007

Av Angie - 30 december 2007 21:00

Asså sorry att jag inte skrivit på ett tag, har fan inte mått bra.. Jag har glömt att ta medicinen i ett par dagar och nu är jag och Josef ovänner.. Tror ja iallafall det känns så =(

Vet inte vad jag ska göra imorgon heller.. Har ingenting planerat. Nån som vill umgås med mig?? Vill inte va ensam..

Helvete vad allt suger hårt nu, känns som att jag ska börja gråta

Har haft oroväcknde drömmar inatt igen, det är typiskt mig när nått stort precis kommer hända. Jag känner på mig att nått hemskt kommer inträffa väldigt snart, har fått för många tecken på det.

Jag håller på att glida iväg igen, jag sjunker, drunkar.. Mår inte bra alls


Varför ger du mig vatten när jag ligger här och drunknar??


I många år har jag sagt att jag vill att någon ska förstå mig, men hur ska någon kunna göra det om jag aldrig öppnar mig? När jag väl gör det berättar jag inte hela sanningen om mitt liv och vad som hänt. Jag gör historien finare och lättare att bearbeta. Allt är en stor gröt av mörker som jag vill glömma.

Av Angie - 27 december 2007 17:08

Hej, jag har inte kunnat skriva de två senaste dagarna för att jag har inte haft internet på datorn. Men detta har hänt iaf; Jag har druckit som ett tok, spenderat lagomt mycket pengar och haft allmänt mysigt med Josef.

Ikväll vill jag också dricka men har inte fått tag på alkohol än, skulle träffa Josef trodde jag men han sa att han skulle sova och nu ska han va med Flerp istället :S aja.

Får väl lägga mig o vila då i brist på annat att göra..

Av Angie - 24 december 2007 10:36

Julafton, hmm.. Aja jag har nyss vaknat'

Nu ringde de nån till mig som hade ringt fel, vad trevligt. Ska fortsätta städa snart och sedan hjälpa morsan med maten antar jag..


Av Angie - 23 december 2007 14:45

Igår hade jag en rätt rolig kväll tills allt blev tärt. Tänker inte skriva nått specifikt om vad som hände men det var inget vidare.

Känner mig lite sliten nu efter helgens bravader haha! Har druckit så jävla mycket.. Skulle ju ha städat igår men det blev inte så därför måste jag göra det nu idag när jag är så trött o tärd. Imorgon är det julafton lixom.. Och det suger!!

Fast man får ju fett god mat och det är trevligt =)

Av Angie - 22 december 2007 15:58

Sitter och lyssnar på Anouk nu, så jävla nostalgi från i sommras =)

Tänker på Josef när jag hör denna, eller jag gjorde det iallafall då när jag var nykär :D


A pair of eyes that stare across the room watching you breathing
Magic signs scratched inside a heart
Filled with your name
Colours run up and down your body
Every time you move
Every time, every time
Every time you move

When I kiss the pictures on your skin
Make me shiver with the fire
Let me kiss the pictures on your skin



Av Angie - 22 december 2007 14:28

Igår så drack jag en flaska vodka + en liter vin och senare lite öl också. Fett bra kväll måste jag säga! var hos hucke och festade med han och Carro sen dök det upp en till carro..

Sen kom Josef och Erik och hämtade mig, dom hade inte haft en lika bra kväll som mig =/ så vi åkte till Josef tror jag iallafall för jag minns inget mer sedan. Av nån anledning så var vi vaken 7 imorrse :S Då var jag sliten! Sen somnade vi om och när jag vaknade andra gången så var jag inte bakis alls.. fett skönt det.

Men nu måste jag städa här på rummet inför jul.. hatar det!

Nu har jag iaf ätit frukost och druckit mitt kaffe, käkade en laxmacka nyss fett gott det!

Av Angie - 22 december 2007 14:28

FÖR 10 ÅR SEN:
- var jag 8 år
- var bästis med grannen
- gick i 2an

FÖR 5 ÅR SEN:
- var jag 13 år
- började i 7an
- började dricka sprit

FÖR 3 ÅR SEN:
- var jag 15 år
- gick i 9an
- söp på lektionerna

FÖR 2 ÅR SEN:
- var jag 16 år
- gick i 1an på gymnasiet
- mådde dåligt som fan

FÖR 1 ÅR SEN:
- Var jag förlovad
- Gick i 1an för andra gången
- letade lägenhet

FÖR ETT HALVÅR SEDAN:
- var det sommar
- blev tillsammans med Josef
- drack varje dag

FÖR EN MÅNAD SEN:
- hände det lite mindre bra saker
- gick massa saker sönder
- började jag slarva med medicinen

IGÅR:
- drack jag som fan
- träffade polare jag inte sett på länge
- Myste med Josef

IDAG:
- ska jag julstäda
- träffa Josef sen
- dricka kanske?

IMORGON:
- Söndag
- en dag kvar till helvetesdagen
- planera julafton /juldagen

Av Angie - 21 december 2007 14:23

Livet rullar på  jag är full och lyssnar på musik


Jag ska ner på krogen

du ska sitta hemma medans jag är otrogen

Bitch vafan är ditt problem

du ska vara nöjd att jag kommer hem

Laga maten fixa min sprit

Tvinga mig inte att slå dig

jag vill inte göra det

men du provocerar mig


2 be continued

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards