Alla inlägg den 17 mars 2008

4 U

Av Angie - 17 mars 2008 20:39

Who would have thought that you could hurt me
the way you've done it?
So deliberate, so determined

Since you have been gone
I bite my nails for days and hours
and question my own questions on and on

So tell me now, tell me now
Why you're so far away
When I'm still so close

Av Angie - 17 mars 2008 20:36

For you I was a flame,
Love is a losing game
Five story fire as you came,
Love is losing game

One I wish I never played,
Oh, what a mess we made
And now the final frame,
Love is a losing game

Played out by the band,
Love is a losing hand
More than I could stand,
Love is a losing hand

Self professed profound
Til' the chips were down
Know you’re a gambling man
Love is a losing hand

Tho' I battled blind,
Love is a fate resigned
Memories mar my mind,
Love it is a fate resigned

Over futile odds,
And laughed at by the Gods
And now the final frame,
Love is a losing game

Av Angie - 17 mars 2008 20:19

Beyonce visar fittan på scen, oops!



Av Angie - 17 mars 2008 19:47



Jag saknar sommaren med dig vännen, den bästa tiden i mitt liv..

Av Angie - 17 mars 2008 19:29



Tänker på dig älskling....

Av Angie - 17 mars 2008 19:16

1. Värsta känslan?

 Att sakna någon, och AT 

2. Bästa känslan?

 Att vakna på morgonen brevid någon man älskar

3. Din första tanke när du vaknar?

NEEEEJ vill inte kliva upp

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

 Knocking doorz down

5. Har du någonsin varit kär?

Ja ett par gånger

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

 Röd färg, en ros från Josef och en bild på mig och Carro

7. Vad har du under sängen

Golv

8. Ser på?

 Greys Anatomy

9. Lyssnar på?

HipHop för det mesta

10. Skriv nått smart!

Skriv nått själv!

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Just nu så vill jag träffa Josef och Carro och dem lever båda två

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

 Jag vet inte, min telefon funkar inte som den ska

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Har inte riktigt bestämt mig, men lär ju jobba med problem iallafall

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

 Ärlig, knäpp, skadad

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Finns väldigt många att välja mellan

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

 Nått man tjänar fett med pengar på

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ingen

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Alla som finns

19. Vad är du beroende av?

 Många substanser som inte är bra för kroppen och sinnet

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Josef

21. Hur gammal är du egentligen?

18

Av Angie - 17 mars 2008 19:01

Jag saknar honom så mycket nu.. Han ringde förut när jag var på stan, det var så skönt att få prata lite men det blev bara några få minuter för pengarna hans tog slut. Han skulle nog försöka ringa senare, får se om han gör det.

Det har inte ens gått en dag och jag håller redan på att dö!! Saknar ihjäl mig...



Av Angie - 17 mars 2008 12:05

Hej Hej, jag sitter på skolan nu i datasalen, har haft klassrådstid och projektarbete men vi gjorde inte så mycket..

Sitter och tänker på Josef nu som fan, hoppas han har det bra. Han skulle försöka ringa mig sedan, jag hoppas han gör det. Saknar honom redan fast jag träffade honom igårkväll.

Imorgon ska jag hem till morsan hans och hjälpa henne med lägenheten, slutar tidigt då så jag lovade att jag skulle komma förbi.


Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Det enda jag har planerat hitills är att jag ska ta ut pengar och köpa cigg efter skolan, kanske man ska gå en sväng och shoppa också?


Aja, ska väl kika in på bilddagboken o se vad som hänt där.

Tjarå.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards