Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Angie - 18 mars 2008 20:41


HAR DU NÅGONSIN:

(x) Sagt nej till samlag
(x) Varit medvetslös
(x) Hånglat med nån riktigt ful
(x) Hånglat med fler än 50 pers
(x) Hånglat med fler än 5 pers på en kväll
(x) Gjort något riktigt dumt
(x) Gjort något du verkligen ångrar
(x) Blivit full på ett släktkalas
(x) Varit full i skolan
( ) Blivit portad ifrån en krog
(x) Varit otrogen
(x) Varit full på julafton
(x) Varit nykter på nyårsafton:
(x) Slagit sönder en tv
(x) Önskat att du var det motsatta könet
( ) Varit gravid
( ) Fått barn
(x) Överdoserat
(x) Åkt ambulans
(x) Gjort nåt olagligt
(x) Fått din mamma att gråta
(x) Blivit polisanmäld
(x) Skämts över dina föräldrar
(x) Skämts över dig själv
(x) Ätit från en papperskorg
( ) Kissat ner dig av skratt
(x) Sagt jag älskar dig och menat det
(x) Bråkat med din pojkvän
(x) Tagit droger
(x) Druckit alkohol

Vem är din bästa vän: Jag har ingen bästa vän, alla är mina bästa vänner
Vad är du mest rädd för: hästar
Vilka kläder sover du i: trosor eller naken
Vart vill du gifta dig: I las Vegas
Vad hatar du verkligen: att bli sårad och behöva krossa någons hjärta
Varit kär: ja
Är du ett hälsofreak: kan jag inte påstå
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja
Är du ensam nu: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Josef
Fick dig att gråta: Situationen med Josef
Du delade en drink med: Minns inte
Du gick på bio med: Minns inte
Skällde på dig: Minns inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit: Inte direkt, lite kanske
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt jag älskar dig: Ja
Velat säga till någon att du älskar den: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

HAR JAG

Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: ja
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Nej
Husdjur: Ja
Bra kompisar: för det mesta
Tar du receptbelagda mediciner: Ja
Vem vill du fika med just nu: Josef

SEX OCH SÅNT

Har du haft sex? Ja
Med hur många? ett par stycken..
Ångrar du någon utav dem? Vet inte.. Kanske
Var du kär i alla? Absolut inte
Är/har du varit en player? Kan ha varit
När blev du av med oskulden? När jag var 14 år och skitfull
Har du någonsin haft fyllesex? Ja

Har du haft sex i..
ett badkar/dusch? Ja
på ett tak? Nej
tåg/bil/buss? Nej
en toalett utomhus eller inomhus? Ja
på festival/konsert? ja
i en park? Ja
i ett hav/ en sjö? Nej
bastu? Ja
När var din första kyss? Kommer inte ihåg
Hur gammal var ditt äldsta hångel? Förmodligen dubbelt så gammal minst
Och yngsta? Lika gammal eller ett år yngre
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? typ 2 skulle jag tro
Vad tycker du om kärlek? Det bästa som finns om den är besvarad
Har du flashat/strippat nångång? oh ja
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? inte direkt
När kysste/hånglade du med någon sist? Förut idag
Ångrar du det? nej
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? Igår tror jag
Har du träffat någon internet person? Ja
Har du hånglat med någon av samma kön? ja många gånger

Av Angie - 18 mars 2008 20:31



Tycker den här låten + videon passar sig väldigt bra just nu..

Av Angie - 18 mars 2008 20:19



Jag vet inte vad jag ska skriva, det börjar kännas tjatigt att skriva "jag saknar honom" hela tiden.. Men det är så det är. Jag vet inte vad annars jag ska tänka på.. Det är bara det som cirkulerar i mitt huvud. Om och om igen upprepas hans namn i mina tankar, jag kan inte sluta längta efter honom.



Your smile is heavenly,
I don´t deserve all the love that you're giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver´s around me now, you´re so fine

Av Angie - 18 mars 2008 18:24

Visste du att Kristin Davis A.k.a Charlotte från Sex and the City har gjort ett Sex Tape?

Jo jävlar, det är sant.


Här har du en bild på söta lilla Charlotte

Av Angie - 18 mars 2008 17:00

HejHej, nu har jag precis kommit hem. Har varit och kört grejjer till Britt-Inger's lägenhet, köpt en antenn till tvn och hälsat på Josef en sväng.


Jag kom hem till Henne runt 12 tiden sedan fick jag ringa upp till Josef efter kl halv ett, för det är lättast att få tag i folk där uppe när dem har lunch. Så jag snacka lite med han, och vi kom överens om att jag skulle komma förbi med lite saker han ville ha. Så jag och Britt-Inger packade saker i lägenheten hon har nu och körde det ut till Skönvik (nya lägenheten), där försökte jag fixa boxen som vi inte fick till sist vi var där heller. Den hittar inga kanaler när den söker..

Så vi va där iallafall och fixade och donade sedan for vi ut till mediamarkt där vi köpt boxen o frågade vafan de är som är felet. De sa då (inte när vi köpte boxen inte) att vi behöver nån jävla special antenn till den annars får man inga kanaler för kortet stödjer inte nån grej bla bla..


Anyway, så vi köpte den där jävla saken för 400kr och sedan for vi upp till Josef. Gud vad skönt det var att se honom!

Ville aldrig släppa taget, ville aldrig sluta kyssa honom. Men vi var tvungen att åka efter en stund men vi fick ju iallafall stå och surra ett tag.

Saknar honom så det värker i kroppen och själen på mig! Älskar honom så mycket det går inte att förklara i ord...

Men det är bäst såhär

Av Angie - 18 mars 2008 09:12
Humorous Picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 18 mars 2008 09:11
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards