Alla inlägg under mars 2008

Av Angie - 9 mars 2008 19:01
funny picturesmoar funny pictures






Min alldeless egna lolcat :D

Av Angie - 9 mars 2008 18:58

What's Your name (Whats Your Name)(The Sexorcist)
Who's Ya Daddy? (Who's Ya Daddy?)(Necro)
Be real, is He Rich Like me?
Has he Taken, Anytime (Anytime),To Show, To Show You what You Need

Av Angie - 9 mars 2008 18:31
Av Angie - 9 mars 2008 18:23

Men hej där..

Jag har spenderat min helg hos Josef, vi har haft de mysit och kollat på greys anatomy..

Nu när jag kom hem brännde jag en störtskön skiva som ja lyssnar på nu.


"Cops ain't about shit
Want us to walk the straight and narrow when they crooked like dicks
They steal and they lie, they snort up their nose
They drink and they drive and they beat up on their hoes
So what you got the fingerprints, I left 'em on purpose
I don't care about the guns and the german shepards
Spray pepper in my face, I'ma shoot you trick
It's Geto Boys, we don't play that shit in Houston bitch"


Fan vad jag älsar min stereo, den ger ut så jävla skön bas. ONTS ONTS ONTS


aja, skola imorgon. Suger ju hyffsat men det var ju ändå 6 veckor sedan jag var där sist..


Av Angie - 7 mars 2008 17:01

Hej här är jag. Jag har inte skrivit på ett tag för att jag har inte vart hemma speciellt mycket.

Tog mig ett bad förut, det var skönt som fan. Nu sitter jag här och lyssnar på hiphop och väntar på att det ska hända nått.


ska iväg nu. det gick snabbt. Haha!

Av Angie - 3 mars 2008 18:37


Jag skrattade så hårt att jag nästan kissade på mig när jag såg det här första gången!!! UNDERBART!

Av Angie - 3 mars 2008 17:02
Av Angie - 3 mars 2008 16:49

Jag är fett förkyld asså, har snytit ut säkert en liter snor idag känns det som. Äckligt, jag vet. Men så är det.

Har börjat snacka med en snubbe från nånstanns i usa idag, känns ju fett knäppt. Fan vad annorlunda det är där asså.

Sa för en stund sedan att jag skulle ut och röka och det blev värsta chocken, tydligen är det inte så vanligt och accepterat som det är här.


aja. Jag ska snora vidare o se på tv. ciao

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards