Alla inlägg under mars 2008

Av Angie - 17 mars 2008 19:16

1. Värsta känslan?

 Att sakna någon, och AT 

2. Bästa känslan?

 Att vakna på morgonen brevid någon man älskar

3. Din första tanke när du vaknar?

NEEEEJ vill inte kliva upp

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

 Knocking doorz down

5. Har du någonsin varit kär?

Ja ett par gånger

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

 Röd färg, en ros från Josef och en bild på mig och Carro

7. Vad har du under sängen

Golv

8. Ser på?

 Greys Anatomy

9. Lyssnar på?

HipHop för det mesta

10. Skriv nått smart!

Skriv nått själv!

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Just nu så vill jag träffa Josef och Carro och dem lever båda två

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

 Jag vet inte, min telefon funkar inte som den ska

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Har inte riktigt bestämt mig, men lär ju jobba med problem iallafall

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

 Ärlig, knäpp, skadad

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Finns väldigt många att välja mellan

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

 Nått man tjänar fett med pengar på

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ingen

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Alla som finns

19. Vad är du beroende av?

 Många substanser som inte är bra för kroppen och sinnet

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Josef

21. Hur gammal är du egentligen?

18

Av Angie - 17 mars 2008 19:01

Jag saknar honom så mycket nu.. Han ringde förut när jag var på stan, det var så skönt att få prata lite men det blev bara några få minuter för pengarna hans tog slut. Han skulle nog försöka ringa senare, får se om han gör det.

Det har inte ens gått en dag och jag håller redan på att dö!! Saknar ihjäl mig...



Av Angie - 17 mars 2008 12:05

Hej Hej, jag sitter på skolan nu i datasalen, har haft klassrådstid och projektarbete men vi gjorde inte så mycket..

Sitter och tänker på Josef nu som fan, hoppas han har det bra. Han skulle försöka ringa mig sedan, jag hoppas han gör det. Saknar honom redan fast jag träffade honom igårkväll.

Imorgon ska jag hem till morsan hans och hjälpa henne med lägenheten, slutar tidigt då så jag lovade att jag skulle komma förbi.


Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Det enda jag har planerat hitills är att jag ska ta ut pengar och köpa cigg efter skolan, kanske man ska gå en sväng och shoppa också?


Aja, ska väl kika in på bilddagboken o se vad som hänt där.

Tjarå.

Av Angie - 16 mars 2008 13:28

Är hemma ifrån vemdalen nu iallafall, ska alldeless strax gå upp till Josef. Har saknar honom skitmycket..


Är stel i hela kroppen, har träningsverk på ställen jag inte visste hade muskler, känns lagomt bra. Men jag är nöjd med den här helgen, synd bara att resan var planerad sista helgen jag kunde ha vart med Josef, men nu vart det så och det finns inte så mycket man kan göra åt det.. Får ju va med honom hela dagen idag iallafall, får trösta mig med det.


Har kommit fram till att jag ska börja med körkortet nu medans Han är borta. Redan? kan man tycka, eftersom jag snart är 19 år och redan borde ha körkort men jag har inte kännt för det. Nu har jag tre månader att fylla ut med olika aktiviteter för att hålla mig sysselsatt, så då kan jag lika gärna börja plugga på körskolan. Kan inte bara sitta hemma o sakna ihjäl mig efter Josef, då blir jag galen!


aja, ska börja gå nu. PussPuss. FRR

Av Angie - 14 mars 2008 08:01

HejHej, igår hade jag en jävligt jobbig dag. Vaknade vid 14.00 och började lasta grejjer i bilen, vi åkte ut till skönvik till britt-inger's nya lägenhet och där ute började jag må illa som fan på medicinen, klarade mig hela vägen tillbaka till bosvedjan men väl där kexade jag som fan.. Sedan tillbaka till skönvik där kexade jag igen, sedan till city gross där kexade jag på parkeringen och åter igen hemma hos Josef. Skitkul lixom.

Idag mår jag fortfarande fett illa och ska göra redovisningen som jag inte hann göra i onsdags. Kul o bli filmad om jag får värsta raketspyan..


anyway, jag åker till vemdalen idag efter skolan, kommer hem förhoppningsvis ganska tidigt på söndag så jag hinner umgås lite med Josef. Han åker bort på måndag morgon.

Kommer sakna honom som fan, men vi hade jättemysigt hela onsdagkvällen och natten iallafall, gick inte och la oss förens vid 06.00 på morgonen någon gång.


Måste bara säga att han är den snällaste killen ever! Hur många pojkvänner skulle hålla upp sin flickväns hår medans hon spyr upp en frasses hamburgare? Han hade inte behövt göra det men han gjorde det ändå. Sedan när jag skulle gå hem så gick han med mig mer än halva vägen så jag slapp gå ensam :) Han är så underbar :')



Av Angie - 12 mars 2008 15:54
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 12 mars 2008 15:52
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 12 mars 2008 15:48
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards