Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Angie - 6 juni 2008 22:51

Igår var ju som sagt min och Josef's ett årsdag, vi satt nere vid ån och drack vin och chillade med lite folk, sedan gick vi och käkade på kina =) Så jävla mysigt! Polisen fittade sig med mig dock och jag kunde såklart inte hålla käften .. klantigt av mig. Men men, sedan efter vi vart och käkat så gick vi upp till Magnus och Alexandra och drack lite mer, det va soft som fan där men vi missade bussen vi skulle ta hem så vi fick ringa efter skjuss istället.

När vi kom hem så hade jag tydligen deckat och snarkat sött, haha! Men imorrse vaknade jag tidigt av att Josef höll på att äta upp mig med pussar, så jävla underbart alltså, världens bästa uppvaknande av världens bästa kille =)

Jag glömde såklart medicinen hemma därför åkte jag hem ikväll, hade gärna stannat men de är så varmt där ute och ja skulle behöva en dusch först tror ja... Ska ut dit imorgon igen.

För övrigt så har vi legat och kollat på film hela dagen idag och bara tagit det lugnt.


Älskar dig vännen!


Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards