Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Angie - 22 juni 2008 17:09

Jag har inte skrivit på ett par dagar, dels för att jag inte orkat dels för att det har hänt för mycket saker.. Inget jag kan skriva här men mitt liv har i stort sett vänds upp och ner.

Det har börjat lösa sig nu och det känns bra.


Däremot så börjar jag känna mig lite hängig, känns som att jag börjar bli sjuk eller nått. Hoppas verkligen inte det.

Btw, pga de händelser jag inte kan skriva om så är festen hos mig inställd! Så dyk inte upp hos mig på fredag är ni snäll..

Jag vet inte ens om jag kommer att vara hemma då, det återstår att se.


Just nu sitter jag iallafall och väntar på ett telefonsamtal ifrån Josef, han är och köper en tv tror jag. Antar att vi ska åka till lägenheten sedan, är så tråkigt att sitta hemma ensam.


Fan jag har så jävla ont i ögat också, har kliat som satan hela natten och varit geggigt och svullet. Tänkte inte ta på mig nån mascara idag så det får vila men likt förbannat så gjorde jag det ändå och nu svider det.. Faan. Smart man är alltså..


Aja, sorry att det inte blivit så mycket skrivet, vi har inget internet i lägenheten heller och jag spenderar rätt mycket tid där nu så.. Det är också en anledning till att jag inte bloggat på ett par dagar.


Hoppas ni har det bra där ute!

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards