Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Angie - 9 juni 2008 12:06

Sitter i datasalen, har precis gjort ett arbete om rökning som jag ska lämna in på hälsopedagogiken så får jag VG i den kursen. Det känns bra iaf att trots att jag mår piss så går skolan ganska bra, mina betyg lider inte iallafall.

Idag mår jag fruktansvärt dåligt, har ångest som fan trots att jag tagit medicinen. Måste nog ringa upp på sjukhuset och säga att det inte funkar.. Jag har dock inte tid att betala någon medicin just nu, vi får se hur det blir.

Efter skolan ska jag gå och kolla om jag kan få någon klipp-tid tills imorgon, vill gärna klippa mig innan skolavslutningen, men jag har inte råd att färga håret..

För övrigt så fyller morsan år idag, så mormor kommer till oss och käkar middag sedan. Lär ju inte hinna träffa Josef nått... =/

Av Angie - 9 juni 2008 08:28
catmore cat pictures

Av Angie - 9 juni 2008 08:24
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 9 juni 2008 08:16

Insåg precis att jag hade lovat att lägga upp ett par bilder från Josses fest som Linn har tagit, så här kommer dom! Vill du se alla bilder så checka http://nittionettan.bilddagboken.se


MenMen, jag kommer inte hinna till första lektionen idag, börjar om femton minuter så.. Jag vart tvungen att passa hunden nu på morgonen och jag hinner inte duscha och göra mig klar samtidigt som jag ska springa ut och in med han.. Så jag får be morsan skjussa mig när hon kommer ist, mitt busskort är för övrigt tomt.

Morsan fyller år idag, ska till mormor och käka på eftermiddagen tror jag, hon ringde och sa nått om det igår.

aja, men kolla bilderna nu!



Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards