Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Angie - 24 juni 2008 10:04

Nu ska jag snart gå bort till city gross och bli upphämtad, ska få skjuss av en kille som jobbar på SISU till sporthallen. Blir nog bara en grupp idag men förhoppningsvis så kommer de höra av sig flera gånger =) Det är inte mycket pengar men det är nånting iallafall..

Imorgon fyller man 19 år då, Känns väl inte som nått märkvärdigt. Ett år kvar till bolaget känns ju bara som en evighet =/ Men jag drömde inatt om vad jag ska köpa till mig själv när jag fått lönen och så. En videokamera! Det har jag alltid velat ha, och nu har jag ingen på mobilen konstigt nog. Känns ganska dumt att slösa alla pengar på det men ja.. vad ska jag annars göra? Åka till stockholm eller dyligt och supa upp allting?


Efter jag har jobbat ska jag iallafall hem och duscha sedan ringa Josef, jag var ut till skönvik en sväng igår och hälsade på. Hoppas vi åker till lägenheten idag, det är så skönt att vara där alltså! Även fast vi inte har något internet och ingen tv för tillfället så är det så skönt att vara för oss själva, inga jävla krav eller föräldrar. Det är vårat place lixom. Hade jag haft en nyckel så hade jag fan vart där själv hela tiden, men det finns bara en =/

aja, ska göra mig klar. Have a good day

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards