Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Angie - 8 maj 2008 14:25



Här är två bilder på Aston och hans nya kompis Tuffa

Av Angie - 8 maj 2008 11:44

Nu är det en till berner sennen här, en liten tjej som heter Tuffa! Två dar yngre än Aston är hon och dom har busat som bara faan ett bra tag nu. Skitkul att se. Bilder kommer väl sedan när dem har åkt och morsan har knäppt färdigt. Annars kan ni ju kika på hennes hemsida om de dykt upp något där --> http://www.acu.zoomin.se


Jag ska iallafall strax hoppa in i duschen, tänkte röja bort lite smutstvätt först ifall man får besök senare idag, man vet ju aldrig. Ska åka ner på stan sedan, förhoppningsvis med Josef. Ringde och väckte han nyss så jag hoppas han kliver upp.


Nu ska jag busa lite med vovvarna sen blir de till att snabbstäda! Ciao


Av Angie - 8 maj 2008 07:27

Larmet på mobilen började pipa och som vanligt ville jag snooza en stund, men då kom morsan in med Aston så jag fick lite morgonpussar och då var det ju bara att kliva upp. Lillfisen han är så goo!

Ja som sagt, jag slutar (kanske) 9.50 idag. Har bara en lektion på morgonen och det är hälsopedagogik. Känns så jävla värt att åka till skolan för EN jävla lektion men man måste ju.. Kl 12.15 har jag klassrådstid men jag tänkte söka upp mentorn och höra om jag behöver gå på den 25minuter långa "lektionen". Sen så måste jag åka hem och duscha och käka frukost för det orkar jag inte göra nu alltså, ska ringa och väcka Josef också Mahaha ;)

Måste klä på mig nu så jag tar mig någonstans, tänker inte åka till skolan i Exets gamla T-shit som det står Coop Forum på iallafall..


YesYes. Skriver väl nåt senare idag om jag hinner/känner för det. Pûss



Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards