Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Angie - 20 maj 2008 14:22

Nu har jag nästan nyss kommit hem från skolan, blev ingen simmning, men det är okej för jag var med och var aktiv hela idrottslektionen. Förutom när jag gick iväg fem minuter och ringde upp till sjukhuset. Imorgon finns förmodligen mitt recept på apoteket och jag kan hämta ut medicinen jag behöver. Frågan är bara om jag har råd.. Ska fixa recept på p-piller imorgon också =/ det blir nog för mkt tror jag. Måste låna pengar av morsan isåfall.

Det här blir nog bra, jag mår mkt bättre bara jag tänker på att det är fixat nu. Jag kommer snart må bättre, så fort biverkningarna är borta.

Jag ska egentligen ta en och en halv tablett av "lyckopillren" på morgonen men jag tar bara en nu tills jag mår bättre.

Orkar inte stressa fram nån effekt, jag har inte käkat dem sen i sommras och det var då läkarn sa att jag skulle ta mer än en..


Det här blir skitbra!

Av Angie - 20 maj 2008 09:32

Idag är det nästan värre än det var igår, den där hemska smärtan i bröstkorgen, jag är nästan på väg att kräkas.. Känns som ett tryck mot strupen hela tiden, Johanna kommenterade mitt tillstånd igår och sa att "det ser ut som att du håller på att svälja tungan" - ja det är så det känns..

Det är fruktansvärt. Jag MÅSTE ringa till sjukhuset idag, jag kan inte gå omkring såhär. Jag har ingen energi, yr i skallen hela tiden. Jag kallsvettas och det sticks i händer och fötter.

Hur fan ska jag orka med den här dagen? Vi får se om jag klarar av att gå och simma sedan, jag måste ju, men som jag känner mig nu så vet jag inte om jag pallar det.

Fyfan, jag mår värkligen INTE bra.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards