Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Angie - 19 maj 2008 23:09

So tonight... I'm fucking him right back!


eller nått..

Tänkte se criminal minds sen gå och lägga mig, sitter och snackar med niklas på msn nu men ja kan inte koncentrera mig. Har skitont i magen och tänker bara på Josef hela tiden =/ Fan ja skulle ha åkt ut dit idag men ja orkade inte, va för lat och mådde dåligt. Imorgon ska jag simma och sen vet ja inte om jag ska va hundvakt eller hur det var men ja måste fan träffa honom asså, saknar ihjäl mig! Välskling....


Jävla synd att criminal minds börjar så sent.. Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu men ja älskar den serien =/ Jävla kanal 5! Jävla seinfeld som ska vara före.

Aja, ska nog lägga mig o glo på tv och se om ja somnar i tid. Godnatt.


Puss på Josef ^^

Av Angie - 19 maj 2008 20:20

Fick nyss bilder av Hucke som togs på valborg hemma hos Jonnie, lägger bara upp två bilder.. Resten får ni inte se =P


Synd att det ser ut som att jag håller på att börja gråta eller nått, ser helt misär ut. aja, Josef är söt iaf =)


 Här ser jag lite bättre ut =)

Av Angie - 19 maj 2008 18:21

Idag har jag värkligen mått skitdåligt, biverkningarna på medicinen är hemska just nu. Missade telefontiden såklart så måste ringa imorgon, ska fan ställa in påminnelse på telefonen så ja absolut inte glömmer!

Tänkte gå och simma nåra längder efter idrotten. aaahh visst fan, telefontiden är precis över den lektionen. Crap hur fan ska jag lösa det.. Får ta och snacka med läraren, för nu har jag gått och simmat två gånger i rad istället för att vara med resten av klassen och ska jag nu sitta och prata i telefon hela lektionen lär ju inte de va så populärt. Får se hur jag löser det.. På onsdag kan jag inte vara med på sista lektionen heller för då måste jag på ungdomsmottagningen på dropin tiden för p-piller. Dem är snart slut, börjar bli lite panik..!


aja, ja ska nog ta och dricka lite kaffe o se en film eller nått, lägger ja mig o vilar nu och somnar så kommer ja vakna vid tolv och inte kunna somna om. Men det skulle va så jävla skönt o sluta ögonen en stund.


Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards