Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Angie - 22 maj 2008 22:10

Nu har jag fått bilderna från den 17de April när Olle Waller föreläste på min skola om sex och samlevnad. (tack Marie!)


Här är en bild på mig och Olle! iihh så coolt!

Av Angie - 22 maj 2008 18:12

Detr här är lätt den bästa låten hon gjort =) Love it!

Av Angie - 22 maj 2008 18:07

Jag gillar Amy Winehouse, kan inte rå för det. Tycker om hennes musik som fan asså. Sen att hon är en pundare de är väl skitsamma, vem fan är inte det??


Hon påminner mig om någon jag kände för längesen. Sen så när hennes låt "rehab" släpptes satt jag i en speciell sits som gör att jag relaterade mycket till den.

Av Angie - 22 maj 2008 13:44

Ahh Äntligen hemma, jag har varit skittrött hela dagen.

Igår gick jag tidigare från skolan för att kunna få p-piller, så jag gick till ungdomsmottagningen och fick sitta där och vänta ca en halvtimma innan det var min tur. Dom skickade receptet direkt till apoteket så jag gick dit (hade ändå fler recept som väntade på mig) och tog ut alltihopa, men fick vänta bra länge där med.

Sen träffade jag Johanna och vi gick in på kulturmagasinet en sväng eftersom vi trodde vi skulle ha lektion där men så var det inte, så vi gick till navet där läraren stog och vi gick in i samma byggnad som kiosken ligger i på en skittråkig utställning om kameror och fotografier.. Boooring. Vi gick därifrån. Satte oss vid ån, Johanna snackade i telefon ett tag sedan tog vi bussen hem till mig för ja frös rätt mycket o så..

Väl hemma så sitter vi mest bara o glor på tv tills ja blir så jävla trött så Johanna drog vid typ sjutiden och jag somnade på en gång. Vaknade fem imorrse men somnade om och klev upp 8.05 när jag började 8.30 STRESS!

Fick käka frukost i bilen, glömde ciggen hemma.. Fan vilken bra start på dagen.......

Men ja kom i tid iallafall..

Har inte vart så pigg idag, dels för mitt uppvaknande dels för att jag lixom inte har någon energi i kroppen :S vet inte vad det beror på. Skulle kunna gå och lägga mig nu trots att jag nyss drack en kopp kaffe. Jag tar nog en dusch istället, men först ska jag gå ut och röka en cigg!!


Kom precis på att jag inte hört av mig till Josef heller :S Hoppas han inte är orolig eller nått.. Saknar han som fan.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards