Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Angie - 15 maj 2008 13:30

Kom hem för en liten stund sedan.. Sitter just nu och ringer upp till Unga Vuxna men de är upptaget hela jävla tiden. Tänkte snacka lite om medicinen och så, började käka den i morrse igen hade tre kartor kvar. Men jag känner endå att jag vill komma upp och prata med en läkare.


En annan sak, Josef fick lägenheten han kollade på, så det känns ju skönt. Slippa jävla skönvik asså. Skithåla.


aja, om en halvtimme stänger telefontiden så de är bäst att ja fortsätter ringa, sen ska ja hoppa i duschen!

Av Angie - 15 maj 2008 07:55

Jag mår lika dåligt fortfarande, tyvärr. Det var på gränsen att jag tog mig ur sängen förut. Jag hittade ett par kartor av sertralinen jag åt i sommras så jag tänkte ge det ett försök till. Sedan när jag har tid/ork ska jag ringa upp till sjukhuset och be om att få träffa en läkare.


Jag tänkte åka ut till Josef idag iallafall, vi träffades inte igår pga att jag var trött och deprimerad. Men han var och kollade på lägenheten iallafall och sa att den var fin. Hoppas det blir bra då.


aja, ska väl åka till skolan nu.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards