Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

sola

Av Angie - 27 maj 2008 16:01

Josef ringde mig när jag satt på bussen på väg till skolan, gud vad glad jag blev! Träffade han på busshållplatsen där jag alltid kliver av när jag ska till skolan och vi surrade en stund, sen kom hans skjuss och jag gick upp till skolan och hade svenska. Sedan på lunchen låg jag och Johanna på gräset vid gympasalen och solade, var hur skönt som helst! Sen gick hennes tandställning sönder så istället för att ta en promenad med stavar på idrotten traskade (tog bussen) vi upp till tandläkarn, efter det raka vägen till ån där tröjan flög av och solen fick bränna bäst den ville. Tur är att jag köpte en svart bikiniöverdel igår som jag hade på mig idag, för jag ligger gärna inte och blottar mig i BH....

Anyway, kom hem och käkade en macka, har vart hundvakt och duschat. Sitter och väntar på att farsan ska komma hem nu så jag kan ringa Josef och höra om ja ska möta han på stan eller inte. Spelar ingen roll, jag får ju träffa han iallafall! <3


En till positiv sak jag insåg när jag höll på att klä på mig var att jag faktiskt fått lite färg idag! Har märken efter överdelen! Woohoo jag trodde inte jag skulle bli nå brun bara på en dag men de bevisar ju att jag lyckas bara jag ligger och pressar tillräckligt länge när solen är som starkast. Yeeey.

Är lite avis på Johanna som redan är mkt brunare än mig. Bastard.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie - 7 september 2008 14:47

här är länken till det jag skrev om i förra inlägget   http://st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=758521 ...

Av Angie - 27 augusti 2008 09:34

Jag vet inte vad jag ska säga, om folk bara visste vilken skit jag får ta var och varannan dag alltså.. Igår blev det fan för mycket, jag blir förvånad över hur störd människor kan vara i huvudet.   EN person speciellt ville jag fan vrida nacken av i...

Av Angie - 24 augusti 2008 23:36

jag sitter i stan nu och dricker, vet inte vad jag tänker eller tycker om nånting faktiskt.. kan inte säga så mycket om hur mitt liv sett ut de senaste veckorna, allting har spårat ur och jag vet inte vart jag är välkommen längre-. Det är tärt att kä...

Av Angie - 24 augusti 2008 22:09

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards