Alla inlägg den 4 april 2008

Av Angie - 4 april 2008 13:40
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Jag sitter på skolan nu och ska egentligen samla information till nått alkohol projekt men jag orkar inte. Har lagt upp lite nya länkar till mina klasskompisars bloggar så checka det.

Ikväll blir det fylla förhoppningsvis, jag ska supa mig asradar och somna i en snöhög (de som finns kvar) och dö. Nä, men jag ska iallafall inte sitta hemma och pilla naveln om jag säger så. Blir väl två liter vin och tjejsnack, hoppas på fest hos ludde som man kan bada bubbelbad som vi tjejer gjorde förra gången vi va där! Hehe men det blir nog ingen kamera med i bilden den här gången ;)


Aja, ska väl göra nått nyttigt nu.

Av Angie - 4 april 2008 07:54
humorous picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 4 april 2008 07:45

Godmorgon, jag är precis lika cp trött idag som alla andra dagar. Jag vaknar flera gånger mitt i natten förstår inte vad det är för fel på mig..

Fryser gör jag också, känner mig fett opeppad att dra till skolan, men vi ska göra nått viktigt idag tror jag så jag måste dit. Det kommer en kvinna från sesam eller vad fan det heter och ska snacka sex med oss. TiHi. Får väl se hur skojj det är.


Var hos Josef igår iallafall, vi gjorde inte så mycket. Drack nå öl och kolla på family guy sedan somnade han och jag blev less och tog bussen hem. Eller Less och Less varför ska jag sitta och titta på han när han sover? Då kan jag lika gärna åka hem och sova jag också. Så jag somnade ganska tidigt för en gångs skull, har ett svagt minne av att Josef ringde och väckte mig senare på kvällen o frågade vart fan jag var eller nått men jag minns inte riktigt.


Aja, skönt med fredag iallafall, Jag snackade med Linnea i telefon igår och hon skulle se om en viss person ska ha fest ikväll isånnafall drar man väl dit. Det var ju fan kul där sist ju..!


Have a nice day

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards