Alla inlägg den 13 april 2008

Av Angie - 13 april 2008 18:34

Fan vad den jävla sidan suger. BLOGG.SE JÄVLA HELVETE!

Blir så less.. Suttit och gjort om min blogg som jag har där, ville ha den snygg så jag kan flytta över "the naked truth" dit. Icke, det gick sig inte. Ska bara hålla på och jävlas och ha sig, är det bara jag som har det problemet??? Nä fyfan, men jag har iallafall lyckats hålla mig sysselsatt i någon timme nu istället för att sitta och tänka på hur jobbigt allting är just nu.

Alltså anledningen till att jag ens började fundera på att byta blogg ikväll var för att mina youtube videos som jag lagt upp idag på bloggen inte vill funka för mig nu. De laddas inte av någon anledning.. Allting bara jävlas med mig idag!


Nä jag ger upp. Jag orkar fan inte anstränga mig, får hitta något annat sätt att sysselsätta mig på.

Av Angie - 13 april 2008 16:15
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 13 april 2008 16:00

Varför finns det våld? Finns det inte bättre sätt att lösa konflikter på? Jag har tagit till våld mer än en gång istället för att använda huvudet, kan säga att jag inte tjänat något på det iallafall...  Jag vet inte vad jag vill få sagt med det här, jag skriver bara det som dyker upp i huvudet på mig just nu.


Jag vill inte vara den personen jag har blivit, jag tycker inte om den personen han har blivit heller. Vi har förändrat varandra så mycket.. Varför kan det inte vara på ett positivt sätt? nej allting måste bara bli värre och värre.

Jag sa det till en polare igår som mår dåligt av en helt annan anledning - "det blir alltid värre innan det blir bättre".


Livet är så jävla orättvist

Av Angie - 13 april 2008 14:58

Gud, ge mig sinnesfrid att acceptera det som inte kan förändras, mod att förändra det som kan förändras, och förstånd att inse skillnaden.

Av Angie - 13 april 2008 14:14

Vad ska man säga, vad ska man göra? Kommer allting att lösa sig och vi går vidare på samma spår eller blir det ändring? Svårt att säga, jag känner mig bara förvirrad nu. Jag vet att jag inte kommer kunna stå på mig, jag vet hur det kommer att sluta. Jag tänker mer och mer på hur mycket av allt det här som är mitt fel, mina vänner till mig säger att jag är iskall och okänslig.. Jag vill inte vara så. Jag får sån jävla ångest och anklagar mig själv för det han gjorde. Kanske förtjänade jag det? Kanske bör han gjort mer än vad han gjorde? Det är ju faktiskt jag som förstört hela hans liv känns det som..


Alltså jag vill egentligen bara skriva svart på vitt vad som hänt och vad jag menar med det jag säger men det går inte. Det är för känsligt och jag vet inte vem som läser egentligen, det är iallafall över 100 pers om dagen.


Jag vill inte skriva nå mer, jag vill bara lägga mig ner och dö.


Av Angie - 13 april 2008 12:57

men titta vilken tur, någon har slagit ihop två favoriter för mig! Reqiuem for a dream som är min favoritfilm och portishead - roads. blir fan inte mkt bättre än så.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards