Alla inlägg den 24 april 2008

Av Angie - 24 april 2008 21:27

Det var en gång för så länge sen
Du och jag slogs mot dumheten
Vi följdes åt till våra drömmars stad
Vind i håret och vår sikt låg klar

Vi visste allt pojkars övermod
Ett farligt vapen var vår blinda tro
Det var en gång i ett annat liv
Ett annat dom mot ett annat vi och jag

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

Ambitionen var ett långsamt gift
Du höll ut länge men du föll till sist
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art och jag

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

Ammunitionen tog slut till sist
Nu kan ni kalla mig the Sundance Kid
Den fria viljan var vår tonårsdröm
Men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn

Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
(Hör du mig?
Hör du mig?)
Allt det här är för dig
Hör du mig?
Hör du mig?
Kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig

Av Angie - 24 april 2008 19:52

Breathe it in and breathe it out
And pass it on, it's almost out
We're so creative, so much more
We're high above but on the floor

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side

The deeper you stick it in your vein
The deeper the thoughts, there's no more pain
I'm in heaven, I'm a god
I'm everywhere, I feel so hot

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)

It's over now, I'm cold, alone
I'm just a person on my own
Nothing means a thing to me
(Nothing means a thing to me)

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)

Free me, leave me
Watch me as I'm going down
Free me, see me
Look at me, I'm falling and I'm falling.

It is not a habit, it is cool I feel alive I feel...
It is not a habit, it is cool I feel alive

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict (maybe that's a lie)
I'm not an addict...

Av Angie - 24 april 2008 19:48



Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig
Sen själen min blev såld
Att synas utan att verka
Ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu
Via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej...

Ingen, ingen, ingen, ingen hör...

...och gäst ikväll är Jesus
Han har kickat heroin
Han läppjar på sitt glas
Och Ramlösa blir vin
Han berättar om sina vapen
Sin tid i Saint-Tropez
Om att ge sig själv en chans
Om sin nya Z-3
I en värld av Idioter
Står han först i kön
Han berättar framför kameran
Om hur han bytte kön
Eller nåt helt annat
Som också är privat
Om alla dom han älskat
Och dom han bara sög av
Men han sa alltid nej...

Ingen, ingen, ingen, ingen hör...

Av Angie - 24 april 2008 19:03
humorous picturessee more crazy cat pics

Av Angie - 24 april 2008 19:00
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 24 april 2008 18:39

Alltså idag kan jag inte mer än hata mig själv. Jag har suttit innomhus HELA dagen! har inte vart ute en endaste gång. Jag har inte ens några cigaretter.. Vart jag än ser om det så är på tv:n eller internet så dyker det upp bilder på olika vårtecken n' shit. Alla är så nöjda över det varma vädret ååååh vad skönt det är. Såklart det är, för er som kan vara utomhus ja! Jag vill också va ute och ha trevligt i solen. Jag har ont överallt och är för deprimerad.. Jag sitter hellre inne och tycker synd om mig själv. För det är ju såå jävla synd om stackars lilla angie som inte ens pallade att gå till skolan idag. Nä, fyfan vad less jag är nu.

Jag hatar allting just nu, livet är så jävla orättvist. Vissa saker blir man så jävla trött på, men andra saker vill man aldrig få nog av. Varför kan man inte bara få ha dom bra sakerna kvar? Varför kan man inte bara "vårstäda" bort allt det dåliga?

Finns det någon där ute som jag kan prata med? Finns det någon som förstår mig?

Jag hatar att vara såhär emo och frågvis, men jag kan inte låta bli. Jag är ju för iskall för att visa några riktiga känslor därför måste jag skriva av mig på bloggen istället. Så jävla patetiskt.

Av Angie - 24 april 2008 17:01

Sitter och kollar på tv igen, jag kunde inte gå till skolan idag för jag tog mig nästan inte ur sängen på grund av ryggen och höften. Johanna ringde och undrade om vi skulle simma och så men tyvärr så gick ju inte det. Jag hade fan värkligen sett fram emot att träna..


Anyway, fick jävligt goda nyheter av Josef förut =) iiih i'm so excited! Hoppas allting går vägen nu då!


Puss på min älskling <3

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards