Alla inlägg den 9 april 2008

Av Angie - 9 april 2008 21:58

Jag kommer aldrig kunna älska mig själv. Jag har blivit så jävla FET de senaste månaderna, vad fan beror det på? Jo att jag mått dåligt som fan och slutat knarka. Så ligger det till.. Tolka som du vill men jag vet iallafall vad jag menar. I sommras var jag inte heller nöjd, men när jag ser tillbaka på hur jag såg ut kan jag aldrig tro att det är jag på bilderna. Jag mådde fruktansvärt dåligt fysiskt, svimmade hela tiden och åt ingenting. Psykiskt var jag lyckligare än jag någonsin vart förut, när jag hade gått in/ner mig på medicinen då.. Jag vill ha det så igen.

Jag skiter i om jag knappt kan stå på benen, jag vill vara smal och snygg!!



Här är en bild på mig i sommras. Johanna hatar den. Hähä.


Av Angie - 9 april 2008 19:19

Jag är så fruktansvärt deprimerad att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag kan inte sitta vid datorn eller se på tv, jag kan inte sova eller gå ut och ta en promenad. Jag orkar inte åka till Josef heller för gårdagen var så konstig. Mitt humör växlade från topp till botten och det påvärkade hans humör ganska mycket också, vill inte gå in på några detaljer..

Idag har jag vart på skolan och varit duktig, pratade med Malin om mina betyg också. Jag fick VG+ på APU uppgiften och VG på extrauppgiften jag gjort. Sedan så fick jag G på FN redovisningen och MVG (!!) på APU redovisningen! Ska göra en intervju med min mormor om hennes skolgång och redovisa det sedan har jag gjort det jag ska hittills.

Det känns bra iallafall att skolan rullar på som den ska, har blivit indelad i grupp med Stina också och vi jobbar på bra tycker jag. Vi har väl inte kommit sådär jättelångt men arbetet är påbörjat iallafall.


Vet inte vad jag ska skriva mer.. Vill bara vara ensam men samtidigt vill jag att någon kan hålla om mig och säga "jag förstår". I feel so fucking alone...

Av Angie - 9 april 2008 17:29

Är hemma nu, lyssnar på lovesongs och tänker på hur allting är och har varit. Fick panikångest på en av lektionerna förut, det var längesen jag fick det sist, kan inte påstå att jag saknat det.


alltså... Nä.. Jag orkar inte skriva nå mer. Jag orkar inte nånting

Av Angie - 9 april 2008 17:29
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 9 april 2008 09:22

Här sitter jag och stressar. Dricker kaffe, käkar macka, torkar/plattar håret samtidigt. Och skriver blogg såklart.

Igår var jag hos Josef, när jag skulle ta bussen hem kom den jäveln inte så morsan fick komma och hämta mig. Det var ju en höjdare... Hade hellre liftat med en total främling, eller ja iofs är det ju typ så mellan mig och henne nu men med lite mer otrevlig stämning.

Har iallafall svenska nu på morgonen, tråkigt som fan men vi får jobba själva nu i grupperna. Hoppas man får tillgång till datasalen den här lektionen iallafall.

Ja... Vet inte vad jag ska skriva jag hinner lixom inte. Ska fixa mig nu skriver väl kanske sen på lunchen eller nått. Puss

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards