Alla inlägg den 8 april 2008

Av Angie - 8 april 2008 16:23

Jag ska strax åka ut till Josef, vet inte vad vi ska göra. Blir nog inget speciellt.

Anyway, idag var jag med på idrotten, vi hade fan fett kul. Jag har streck i idrott så jag måste kämpa mig upp till ett IG, låter helt sjukt. Men det är så.

Får se om jag lyckas, för jag får inget slutbetyg om jag har streck i något ämne.

Aja, ska nog åka nu, måste posta ett brev till Jonnie på vägen. Vi brevväxlar nu när han sitter inne. Det är skönt att skriva av sig till en vän. Ingen annan behöver veta vad jag skriver till honom, eller vad han skriver till mig. Men jag kan säga att det är inget speciellt.. Saknar gamla tiden.


ska dra nu. blev lite stressigt. hejdå

Av Angie - 8 april 2008 15:38

Remember me when you're the one who's silver screened
Remember me when you're the one you always dreamed
Remember me whenever noses start to bleed
Remember me, special needs

Just 19 and sucker's dream I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour

Remember me when you clinch your movie deal
And think of me stuck in my chair that has four wheels
Remember me through flash photography and screams
Remember me, special dreams

Just 19 this sucker's dream I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Just 19 and sucker's dream I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour

Remember me...

Just 19 this sucker's dream I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Just 19 and sucker's dream I guess I thought you had the flavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour

Remember me...

Av Angie - 8 april 2008 15:26


Låten är underbar, jag älskar den! Sen finns ju Necros sköna verson med Who's ya daddy också.

Av Angie - 8 april 2008 15:20
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 8 april 2008 09:01

Godmorgon, jag har precis klivit ur duschen. Är mycket tröttare idag än jag var igårmorrse. Lyssnar på Portishead och tänker på hur den här dagen kommer att utspela sig.. Jag har en aning, men man vet aldrig. Hoppas iallafall att det inte regnar idag som det gjorde igår, jag tittar ut genom fönstret nu och ser ett tunnt lager snö på backen. Det gör mig deprimerad.

Mina ögon ser ut som någon annans, de är rödsprängda och nygråtna. Men jag har inte nyss gråtit. Jag är tillbaka på det stadiet nu där jag inte längre bryr mig, och tårar kan inte rinna från mina ögon. Jag har kliat mig i ögonen hela natten, det är sanningen. Det kliar egentligen i hela mitt ansikte jag vet inte vad det kan bero på. Möjligtvis alla O jag har i kroppen som är på väg ut....

Du som inte förstår; 2 bad 4 u. Vissa saker kan man inte skriva svart på vitt.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards