Alla inlägg den 15 april 2008

Av Angie - 15 april 2008 22:59

Jag har suttit och kollat på film i ett par timmar nu. Hitman, meet the spartans och bongwater har jag sett, har jävligt ont i arslet nu kan jag säga..

Imorgon tänkte jag iallafall gå i skolan, kan inte sitta hemma och tycka synd om mig själv hur länge som helst. Aja, orkar inte skriva nå mer är så jävla trött nu. Godnatt

Av Angie - 15 april 2008 18:31

Jag har precis tankat hem Leona Lewis album Spirit. Så jävla bra alltså.

Fastnade för en låt som heter Better in time


Thought I couldn't live without you
It's going to hurt when it heals too
Oh yeaah (It'll All get better in time)
Even though I really love you
I'm gonna smile because I deserve too
Oooh(It'll all get better in time)

Av Angie - 15 april 2008 10:17

Idag orkar jag ingenting, jag stannade hemma från skolan. Jag är för deppig för att ens vistas bland folk.. Jag hade en tid med kuratorn idag men den avbokade jag, känner inte för att prata om nånting.


Det känns som att de flesta runt omkring dumpar sina problem på mig. Fixa det här åt mig, fixa det där. Jag är ingen bibel eller facit-i-handen person, jag har inte alla svar. Om jag hade det skulle jag inte leva mitt liv på det här viset. Vissa saker måste man bara lära sig själv, ingen jävel hjälpte mig när jag hade det som tuffast men likt förbannat står jag här idag och har lärt mig något. Misstro mig inte, det är klart jag vill hjälpa andra men när jag själv drunkar i problem och ångest kan jag inte hjälpa någon. Jag är inte till någon nytta när jag är i det här skicket. Jag är helt världelös som vän och medmänniska, jag kan inte påverka någon positivt eller ge goda råd.

Så nu vet du det.



Anyway, vi träffades igår. Gick och tog ett glas vin och pratade om lite allt möjligt. Det var svårt att hålla sig till ämnet iallafall, personligen så ville jag inte riskera att bli ledsen i ute i allmänheten.. Jag antar att det kommer lösa sig. Vi kommer inte skiljas åt som många trott/hoppats på.


That's all for now

Av Angie - 15 april 2008 10:15
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards