Alla inlägg den 6 april 2008

Av Angie - 6 april 2008 22:15

Okej, såhär ligger det till.. Jag tänker inte gå in på några detaljer om helgen men kan berätta lite allmänt om vad jag gjort.

I Fredags gick jag och Johanna upp till häggman och drack oss fulla på diverse alkoholhaltiga drycker, jag drack iofs bara vin och mintu (eller vad de heter) sedan gick vi ner till en tjej som heter Erika och därifrån tog vi taxi till skönsberg. Innan jag ens kommit dit var jag kanonfull och visste knappt vart jag var. Blev less på att sitta där så jag tog bussen hem. Under hela helgen bråkade jag och Josef som idioter och sa båda två saker vi inte menar.. Ingenting är egentligen förlåtet men jag orkar fan inte bry mig.

Igår yrade vi på utav bara helvete, han kom hit och väckte mig ur min bakis-dvala och vi drack upp mitt vin som blev över från fredagen. Sedan åkte vi hem till en mycket trevlig kille som jag träffat ett par gånger förut och satt där och snackade.

Vi åkte till granloholm också.


Kortfattat så bestod gårdagen av en del olika substanser och flera timmars svettiga lekar.


Tack för mig.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards