Alla inlägg den 22 april 2008

Av Angie - 22 april 2008 15:41

Sitter hemma nu och lyssnar på Bob Marley, har fönstret öppet så jag hör hur fåglarna kvittrar. Sååå skönt med vår ^^

Hoppas Josef ringer snart, jag ska ut till han sedan. Jag har köpt vin nu så vi kan ha riktigt mysigt ikväll.

What to do what to do? Jag har tråkigt.. Vad ska jag sysselsätta mig med medans jag väntar? Inte tillräckligt varmt för att sola heller, Mina spökben skulle inte dö av lite färg...


"...In a wave of emotion to ask you to marry me
And every word, every second, and every third
Expresses the happiness more clearly than ever heard (Uh)
And when I play 'em, every chord is a poem
Telling the Lord how grateful I am because I know him.."


Tänker alltid på Josef när jag hör den låten, lyssnade på den jämt när jag blev så sjukt kär i honom^^ Aah memories memories


Bob Marley ft. Lauryn Hill - Turn your lights down

Av Angie - 22 april 2008 11:58
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Sitter i skolans datasal nu igen, ska strax ha idrott. Vet inte vad vi ska göra eller så men jag tror att jag gömmer mig i gymmet. Trivs bäst där.

Längtar tills jag slutat så jag kan åka hem och duscha och vänta på att Josef hör av sig, är ledig imorgon så jag tänkte höra om han vill dela på en vinare och ha en romantisk myskväll =) Gud vad skönt det skulle vara. Funderar på om jag ska gå ner på stan och köpa lite jordgubbar och annat gott! iiiih gud vad jag längtar tills jag får träffa honom. Känner mig som en nykär fjortis som bara går runt och skriker o vifftar på armarna ^^

Mådde skitdåligt igår, hatade mig själv och mitt liv. Idag mår jag hur jävla bra som helst! Det är jobbigt när humöret skiftar så.. Det påvärkar alla runt omkring mig, det märks. Fan, jag behöver min medicin. Jag har försökt förklara för mina närmaste att jag blir lite upp-och-ner utan den, det kan skifta med dagars mellanrum och ibland till och med minuter. Kan vara som ett riktigt psykfall ibland men jag rår inte för det.

Ska inte tänka på det nu, allting är skitbra.



Av Angie - 22 april 2008 09:06

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards