Alla inlägg den 6 december 2007

Av Angie - 6 december 2007 22:55

Jag tycker inte om hur polisen betett sig, speciellt emot tjejen som blev tvingad att lämna urinprov utomhus.

Jag har varit med när mina vänner blivit "plockade" av polisen för att lämna urinprov enbart för att de ser misstänkta ut.

Hur ska man se ut egentligen för att inte bli stämplad som missbrukare?


MEN! Polisens agerande när det gäller abort grejjen tycker jag är helt korrekt. Tänk dig själv att du som t.ex 14 åring (eller vilken ålder som helst för den delen) precis gjort en abort och är på väg hem när du kliver ut på plattan och möts av en stor bild på ett foster! "ABORT ÄR MORD" Hur fan skulle det kännas??

Polisen i just det inslaget hade helt rätt i det han sa.

vi får inte glömma att även fast poliserna beteer sig som idioter ibland så är de bara människor. De är personer som går till jobbet varje dag precis som alla andra, deras jobb råkar bara vara att skydda OSS vanliga svenssons. Och vi klagar...

Jag skulle fan inte vilja vara polis. Kanske för att jag inte tycker om dem.. Men det beror på att jag haft för mycket kontakt med polisen genom åren, kanske mer än en 18årig tjej bör ha.

Vad tycker du?

Av Angie - 6 december 2007 21:46

Är du en bitch?

Du har sagt:
[x] hora till någon?
[x] bög till någon?
[x] slyna till någon?
[x] slampa till någon?
[x] fitta till någon?
totalt: 5

Du har:
[x] fuskat på ett prov?
[x] skrikit fula ord till en lärare?
[x] dissat en kille/tjej för att du har spanat in en ny person?
[x] hånglat med fler än 4 pers på en kväll?
[x] stått på ett bord och dansat för folk?
[x] spottat en person du hatar i ansiktet?
[x] bitchslapat någon?
[x] skrikit åt någon i telefonen?
[x] knackat på en persons dörr du hatar och skällt på den?
[ ] sagt/skrivit att du är snygg?
totalt: 9

Den senaste veckan har du:
[ ] varit full?
[ ] skrikit åt en ungdom?
[x] skrikit åt en vuxen?
[x] tagit bilder på dig själv?
[ ] varit på fest?
[x] dissat någon?
[x] skolkat?
[ ] ljugit för en kompis?
[x] ljugit för mamma?
[x] ljugit för pappa?
[ ] hånglat med 2 pers?
[x] varit stolt över dig själv?
[x] haft samlag?
[ ] slagit någon?
[ ] sökt uppmärksamhet?
[x] gjort något olagligt?
[ ] skrivit via sms/nätsida/email/brev hur mycket du hatar någon?
[ ] sagt/skrivit "jag älskar dig" till någon, men inte menat det?
[x] struntat i vad någon vuxen sagt till dig?
[x] vart förbannad?
totalt: 11

När du var under 10 år så har du:
[ ] varit tillsammans med någon?
[x] slagit någon?
[x] kunnat ord som bög eller hora osv?
[x] visste du vad sex var?
[x] pussat någon?
[ ] krossat fönster i skolan?
[x] lärt dig dumma saker av något stora syskon?
[x] gjort sönder något som var värt mer än 1000kr?
[x] sagt något fult ord till en lärare?
[x] blivit utslängd från klassrummet pga att du var stökig?
totalt: 8

Förhållanden:
[ ] du har varit tillsammans med fler än 5 pers?
[ ] du har varit tillsammans med fler än 7 pers?
[x] du har varit tillsammans bara för att du ville vara tillsammans?
[x] du har dissat någon du vart tillsammans med?
[x] du har avslutat ett förhållande genom att skrika på personen?
totalt: 3

Övrigt:
[x] du är tjatig i skolan?
[x] du är stolt över dig själv?
[x] du gillar att vara på fester?
[x]du gillar att ha folk omkring dig?
[x] du har druckit denna helg?
[ ] du ska möta någon du hatar nästa vecka?
[x] du ska skolka denna vecka?
[ ] du vill att folk ska kopiera dig?
[x] du är sur på någon vuxen just nu?
totalt: 7

summa : 43

0-15: Du är helt okej, men lite för blyg.
15-30: Du kan allt säga emot men är lite mer schyst av dig.
30-45: Bitch! du är inte rädd att göra bort dig och du är nöjd med dig själv.
45-60: EY bitch! galna/egoisstiska/kaxiga personer här alltså, dig kallar man t.o.m bitch


Jag var bara tvungen hihihihi

Av Angie - 6 december 2007 21:28

Jag kom precis på, Igår så var min och Josef's 6månaders dag.

Jag hade beställt choklad och en nalle från http://www.chokladogram.se som kom fram samma dag =) Det blev jättefint och han blev glad.

Det som är bra med sidan är att man får välja vilken dag paketet ska komma fram, och de kör även ut i vissa städer (dock inte sundsvall).

Men det är en jätterolig sida, ett tips från mig =) Skicka nått sött till någon du tycker om, visa att du tänker på dem.


Det är alltid skönt att vara uppskattad, glöm inte det!

Av Angie - 6 december 2007 20:26

Asså fyfan. Hur kan man sätta sig i en sådan situation? Att vara i 20års åldern och redan skuldsatt 4 life?? Jag känner iofs folk i samma sits och jag förstår inte dem heller.

Gambling har varit en stor orsak i deras fall. Men mest Lathet. Hur kan man bara skita i att betala räkningarna? Som jag sa till Josef igår; "Det skulle vara skönt om problemen försvann bara man ignorerade dem tillräckligt länge".

Men världen fungerar tyvärr inte så.

Jävla skitliv.


Money, Money, Money. I love you honey ;)


Av Angie - 6 december 2007 19:45

Nu sitter jag här och dricker mitt efterlängtade kaffe.

Jag kom precis på att jag bara rökt en cigarett idag, Vad duktig jag är!

Jag har en psykologi uppgift som ska vara inlämnad imorgon som jag inte gjort. Måste lösa det på nått sätt...


Har inte ätit något idag heller. Förutom müsli till frukost och lite nötter för en stund sedan.


Men herregud, sitter och kollar på vänner nu. Det är ett sånt "what if" avsnitt. Det är så jävla roligt! De bör göra fler sånna.. Fast de har ju slutat göra vänner avsnitt.. Hmm.. Fan.

Aja, har fortfarande lika tråkigt som jag haft heeela dagen. Sitter och raggar på min pojkvän över msn hihi

he is soo sweet ^^


anyway, har druckit upp mitt kaffe nu. Funderar skarpt på om jag ska ta mig ett bad. Men det känns inte så jätteroligt eftersom jag har mens =/

Blir nog en gammal hederlig dusch istället.

"intresseklubben antecknar"


Av Angie - 6 december 2007 19:23

By the way, Här är den nyaste bilden jag har på mig själv.


För att komma igång med bloggen så tänkte jag kopiera ett annat inlägg jag skrev idag på min gamla blogg.

Here it is;


Ser på NCIS just nu o snackar med Josef på msn, jag kan göra det eftersom att jag är en kvinna.

Vi vet ju alla att män inte kan göra två saker samtidigt och därför svarar han inte.

Synd bara att jag sett det här avsnittet förut =/ Blir inte lika roligt då.


Åter till ämnet

Jag älskar sex.

Sex sex sex det är allt jag tänker på.

Visste du att förutom människan, så är apor och delfiner de enda djur som har sex för nöjes skull?

Jag har ingenting emot de andra djuren som bara försökar sig, det är hett det med.


Kondomer. Vad kan man säga om dem?

Förmodligen den bästa uppfinningen hitills, förutom dildon och mobiltelefonen.

Kondomer finns i alla storlekar, färger, former och smaker. De förhindrar både graviditet OCH könssjukdommar. Nämn ett annat preventivmedel som klarar det!

Jag har gjort misstag i mitt liv och inte annvänt kondom. Kan t o m erkänna att jag haft klamydia två gånger.

Men med åldern har också visheten kommit. Jag vet bättre nu.


Better safe than sorry!

Av Angie - 6 december 2007 19:10

Nu har jag skaffat mig en ny blogg.

För att läsa min gamla blogg med ca 70 inlägg gå till

http://morfina.bloggspace.se


Den kommer jag ha kvar men inte publicera några nya inlägg i.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards