Alla inlägg den 7 december 2007

Av Angie - 7 december 2007 14:16

Jaha, nu har jag vilat, ätit sallad (supergod från piccolo) och vilat lite mer. Försökte ringa Josef för en stund sedan men han svarar inte, deckat förmodligen..

Saknar honom, men vet inte om jag orkar umgås med någon full människa just nu med tanke på att jag måste vara nykter.

Alltså, jag blir så förbannad! Jag vill inte hålla på såhär längre! Jag vill också leva som en normal person. Men neej, I'm a recovering alkoholic. I have to stay sober.

Jag tror inte på den här skiten längre. Jag vet att jag inte har ett problem, men mina föräldrar har det. De lider utav maktmissbruk. Vilket är en av anledningarna till att jag måste flytta härifrån. Jag orkar inte mer.

Jag vill ha tillbaka mitt liv.

Det är över 3 månader sedan jag sov hos Josef sist!

Är det normalt?! NEJ!

Jag känner mig bestulen på min frihet. Jag har tappat viljan att leva lite från och till, vilket inte är bra. Jag har gått upp i vikt pga onödigt ätande eftersom att jag tvingas vara inlåst hemma och det finns inte så mycket annat att göra.

Jag skulle inte ens önska på min värsta fiende att leva som jag gör för tillfället. Så jävla illa är det.

Av Angie - 7 december 2007 11:05

Nu har jag kommit hem från skolan.

Fick grymt ont i magen innan jag skulle på psykologin och det höll i sig enda tills jag kom hem för en stund sedan. Jobbigt =/

Gick med Johanna på stan också, vi va först in på H&M när de öppnade, där träffade jag Carro W, de var ett tag sedan jag såg henne.

Gina Tricot nästa, hittade två schyssta tröjor jag vill ha. Men har ju inga pengar =/ Så vi gick till Indiska istället som vanligt =P Hade så ont i magen att ja inte kunde prova några kläder där.

Efter det kom jag på att jag skulle ringa soc idag innan 11.00 så jag gick till navet och tog bussen hem. Nu är klockan 11.08 alltså är det för sent.

Klantigt av mig. Får ringa på måndag istället.

Ska nog lägga mig och vila en stund, känner mig helt utbränt. Har fan inte sovit riktigt inatt.


Saknar Josef gör jag också =( Men ska nog träffa han sen.

Av Angie - 7 december 2007 07:26

Godmorgon.

Känns som att jag fått sova aldeless för lite inatt. Kunde inte somna igår.

Vet inte vad det beror på, har varit så ett tag.

Tankarna snurrade som fan igår, så idag har jag en del att tänka på.

Är dessutom skittrött och ska vara klar att åka till skolan om ca 30 min. Jag sitter här och skriver butt naked med nyduschat hår.

Vet inte vad som händer idag, det är fredag och jag har 50kr att leva på i ca två veckor. Greeeat! fi fan.


Crap! Jag har ju inte gjort psykologi uppgiften! Shit, vad ska jag skylla på den här gången?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards