Alla inlägg den 11 december 2007

Av Angie - 11 december 2007 22:13

Sitter hemma fortfarande. Har inte rört mig en meter haha. eller jo kanske men jag har bara vart hemma o sett på tv hela dagen..

Ska iaf på teater imorgon med skolan, sen när jag slutat ska jag shoppa med farsan, efter det ska jag till mormor och käka sen hem till Josef. Pheew mycket att göra. Så blir det när man skjuter upp hela livet EN dag.

aja, vet inte vad jag ska skriva mer..

Av Angie - 11 december 2007 18:30

Jag kommer nog bara sitta hemma idag. Känner inte direkt för att göra något. Men man vet ju aldrig. För mig har dagen precis börjat. Kom precis på att jag har drömt rätt sjuka drömmar inatt igen, den här gången så var det en blandning mellan Las Vegas och NCIS haha. De enda två serierna jag brukar se. Fyfan vad skummt. Aja, ska se på tv nu. Igen. Alltså är det allt jag gör eller? Ser på tv och badar.. det är mitt liv. När jag inte är hemma så är jag hos Josef. fyfan vad enformigt mitt liv har blivit. Jag måste skaffa mig en lägenhet och ett jobb.

Av Angie - 11 december 2007 17:18

HejHej. Idag vaknade jag 15.30 :O helt sjukt. Aja, men har nyss badat i en timme unjefär, helt underbart. Tror att det är helt omöjligt att vara renare än jag är just nu. Jag som har hygien nojja trivs väldigt bra med mig själv just nu! Jag måste duscha varje dag, minst en gång. Annars blir jag helt tokig. Får ångest, kallsvettas, blir deprimerad osv.. På sommrarna är det värst, då duschar jag tre gånger på en dag ibland. Nu mår jag bra, är aldeless len och fin :) Unnade mig nått aldeless extra i badet också ;) Så mår fan great nu! hihi.


Hoppas att fler där ute har det lika bra som jag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards