Alla inlägg den 8 december 2007

Av Angie - 8 december 2007 23:04


Why is the world so cruel?

Nu till veckan så tänkte jag gå och söka nått extrajobb, har åt helvete för dåligt med pengar. Dessutom så ska jag ju flytta snart och då kan det vara bra med lite extra cash. Ska ringa soc på måndag och snacka om ekonomiskt bistånd. Skulle egentligen ha ringt typ varje dag den här veckan men vart för trött på morgonen för att komma ihåg att telefontiden slutar kl 11.00 Jag måste ta tag i mitt liv nu känner jag, saker och ting har legat på hyllan aldeless för länge nu. Skulle egentligen flytta i våras, men eftersom jag bröt förlovningen så blev det inte så. Sånt som händer. Shit happens, thing's change, life goes on.

Jag ska börja kika på julklappar nästa vecka också, typiskt att jag aldrig får nått svar av Josef vad han önskar sig. Han tycker att det är jobbigt att jag köper saker åt honom hela tiden, men jag är sån. Ser jag något fint som på minner mig om honom så köper jag det.

Love is a strange thing, but so very beautiful.

Ser på catch me if you can btw. In case you wondered.

Av Angie - 8 december 2007 22:05

Jag kan verkligen förstå de personer som hatar mig värre än pesten. Jag är hemsk! 2 fat 2 fucked that's me.

Jag vill inte vara Angie längre. Måste förändra mig drastiskt. Igen. Hur kommer det sig att killen jag var tillsammans med i 4 år inte känner igen mig längre? Hur kommer det sig att jag inte känner igen personen som stirrar tillbaka på mig i spegeln med trötta trasiga ögon? Jag måste ringa läkarn nån dag och diskutera medicinen, den funkar inte längre! Har gått på ångestdämpande och antidepressiva i ett halvår nu (inte riktigt säker hur länge) och det är fortfarande inte bättre. Visst, jag har inte sovit på psyket eller vart tvungen att besöka akutpsyk på flera månader men ändå. Senast jag var på sjukhuset blev jag inlagd för självmordsförsök. Vilket var ren bullshit, ett ärligt misstag av mig att blanda sprit och tabletter. aja, jag förstår att de ser det som självmordförsök, jag var trotts allt väldigt nära att dö och det är en jävligt vanlig metod det jag gjorde.

Enough om det. Vill inte tänka på alla misstag jag gjort. Men jag vet att jag kommer att göra måånga fler i mitt liv. So be it.

Jag har iallafall funderat på att tatuera mig igen till Jul, har inte lagt mig under nålen sedan jag var nyfylld 16åring. Känns som att det är dags igen.


Hata mig, go ahead. Join the club.

Av Angie - 8 december 2007 21:31

Jag kan inte rå för det! Jag gillar Lindsay Lohan så jävla mycket. Trots alla skandaler och droghärvor så älskar jag den bruden! Finns det någon vackrare på denna jord btw? Visst, hennes filmer är lite väl dagisnivå för min smak men hon är en bra skådespelare/artist. Vågar inte ens tänka på pressen hon har på sig att bli drogfri, minsta lilla stedsteg publiceras och förstoras i media och hon får aldrig vara ifred. Som alla andra kändisar då..

Däremot gillar jag inte Britney Spears. Visst, det är sjukt synd om människan men hallå? Hon kunde ha gjort saker och ting liite annorlunda. Skillnaden mellan Lohan och Spears är att Spears har två barn att tänka på, allt hon gör kommer barnen få lida för medans de växer upp. Lohan skadar bara sig själv.

Jag vet själv hur det är att sitta med ett s.k drogproblem, det är inte lätt att ta sig ur det, och jag kan tänka mig att med paparazzis flåsandes i nacken hela dagarna inte gör saken bättre.

Nä fyfan. Jag skulle inte klara av att vara kändis och förföljd 24/7, även om jag vill vara grymt rik och festa med stjärnorna så skulle jag inte klara av bristen på privatliv.

tv

Av Angie - 8 december 2007 20:26

sitter och kollar på fear factor nu, har iofs redan sett avsnittet och vet vilka som vinner men de e skitsamma. Finns inte så mycket annat att göra förutom att proppa i sig ostbågar och hinka vatten. Jag dricker inte läsk eller saft, jag tycker det är onödigt och dyrt när vatten är så gott och dessutom nyttigare. Kan hända att jag dricker äppeljuice också men det är inte så ofta. Oh visst ja, självklart kaffe =) inte så speciellt mycket dock eftersom jag har magkatarr och min mage klarar inte så mycket.

aja, ska läsa lite kändis skvaller nu hade jag tänkt.

Av Angie - 8 december 2007 17:58

Spindelgris Spindelgris

Gör vad en spindelgris vill



<3

Av Angie - 8 december 2007 17:45

Sitter och glor på Lara Croft nu, Längesen man såg den filmen.

Är grymt mätt också, morsan gjorde en supergod tonfisksallad åt mig förut :) mumma.

What to do what to do.. Ska bara vila idag hade jag tänkt. Är way 2trött och lat för att göra nånting ansträngande, Men å andra sidan så har jag latat mig hela dagen. aja, ibland måste man  vara det också!

Kan inte sluta tänka på Josef, han är så underbar <3 Har aldrig träffat en sån omtänksam och ödmjuk person, han bryr sig så mycket om mig.. Det känns helt overkligt. Önskar att alla kunde få ha det så bra som jag :)

Det finns ingen bättre känsla än att känna sig älskad och uppskattad.

Mitt liv känns väldigt bra idag, familjen är på bra humör och då blir jag det också.

Hade btw namnsdag igår. den 7e december. Rätt lustigt med tanke på att nr 7 är mitt turnummer. Allt som hänt mig som har samband med nr 7 kan inte vara en slump. Alla gånger jag vunnit osv..

Om jag får en son i framtiden ska han heta Seven. Mycket vackert namn tycker jag.


Angielicious Delicious

Älska mer så blir vi fler <3

Av Angie - 8 december 2007 15:50

Jag sov hos Josef inatt, så jävla mysigt =)

förutom kanske att jag somnade med kläderna på och det blev fett varmt hehe

Anywhooo hade en allmänt bra kväll igår, har saknat att kunna leva på riktigt.

Nu är jag mest bara trött o sliten så jag ska käka lite nu sen vila huvudet, måste komma ihåg att ta medicinen också.

Bästa fredagen på länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards