Alla inlägg den 9 december 2007

Av Angie - 9 december 2007 18:50


Finns det någon vackrare sång i hela världen? Kanske, men den här får mig att gråta varenda gång.

Love is a funny thing..

<3

Av Angie - 9 december 2007 18:16

Jag älskar Margarita i top model. Det skulle vara riktigt synd om hon blev tvungen att åka hem, nån som vet vart hon kommer ifrån förästen? Jag har ingen aning..

Tycker iallafall att hon är en utav de vackraste människorna jag sätt i hela mitt liv. Kommer värkligen inte förstå om hon förlorar.

Ska lägga mig i sängen o glo vidare och vänta på att Josef hör av sig.

Puss

Av Angie - 9 december 2007 17:17

Nu har jag duschat och sminkat mig, ska snart ta på mig lite schyssta kläder. Känner mig som en helt ny person alltså. Helt underbart

Ska väl käka lite snart sen ska jag träffa Josef. Fyfan vad sent på dagen det är! Känns som att jag nyss vaknat :S ajdå.. Men det är söndag så man får vara seg.


ღ puss ღ

Av Angie - 9 december 2007 15:44

high class moolah bolt ons fast car quick fix freak out nose bleed skull cap pissed off pissed on I never seen a smile that looked so sad 'cause you make me feel so good 'cause you're so bad hey little darlin' your love is legendary love's four letters ain't in my dictionary 'scuse my position but it ain't missionary yeah, but I want to walk on the water with you boo-tay hotpants tan line sweet stuff hookah boo-yah knocked-up hose down cool cat hot flash when it comes to makin' love I ain't no hype 'cause I practice on a peach most every night hey little darlin' your love is legendary love's four letters ain't in my dictionary 'scuse my position but it ain't missionary ah, but I want to walk on the water with you well, the cook's in the kitchen and hidin' the spoons I'm winking at witches and howlin' at the moons I'm afraid of de candle but live fo de flame you know who I am but you don't know my name Hey little darlin Your love is legendary You got the boo-ya It's almost fictionary 'Scuse my position But it ain't missionary Yeah but I want to Walk on the water with you

Av Angie - 9 december 2007 14:50
Amazing Optical Illusion - Watch more free videos

En jävligt cool illusion måste jag säga.

Av Angie - 9 december 2007 14:37

 


I kept the right ones out
And let the wrong ones in
Had an angel of mercy
To see me through all my sins
There were times in my life
When I was goin' insane
Tryin' to walk through the pain

And when I lost my grip
And I hit the floor
Yeah, I tought I could leave
But couldn't get out the door
I was so sick n' tired
Of livin' a lie
I was wishing that I would die

It's amazing
With the blink of an eye
That you finally see the light
It's amazing
That when the moment arrives
You know you'll be alright
It's amazing
And I'm saying a prayer
To the desperate hearts tonight

Av Angie - 9 december 2007 13:41

Godmorgon. Vaknade fett sent idag men det var jätteskönt att sova ut.

Ojdå. glömde jag visst bort att jag satt och skrev ett inlägg ^^ Så pigg är jag idag haha

Jag vet inte vad som kommer hända idag, det är aldeless för tidigt för att avgöra det. Men det är söndag, vilket suger. Så det blir nog något mindre ansträngande. Jag tror att jag går och lägger mig och chillar en stund till. Det har jag fan förtjänat. Varför kanske du undrar? Ja, det undrar jag lite smått över själv men ibland måste man ju bara belöna sig själv på något sätt. Dessutom så drömde jag en sjukt bra dröm inatt =) Den var fylld av droger, våld och polisen såklart, men en sak jag velat gjort i snart 4 år fick jag äntligen gjort! Jag DÖDADE henne! Mahahaha Det var fett värt.

Du som läser behöver inte vara orolig, även om jag kände dig för 4 år sedan är det inte dig jag syftar på. Don't worry, be happy.

Nu ska jag fortsätta glo på Janice Dickinsson show haha


ღ Puss ღ

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards