Alla inlägg den 21 december 2007

Av Angie - 21 december 2007 14:23

Livet rullar på  jag är full och lyssnar på musik


Jag ska ner på krogen

du ska sitta hemma medans jag är otrogen

Bitch vafan är ditt problem

du ska vara nöjd att jag kommer hem

Laga maten fixa min sprit

Tvinga mig inte att slå dig

jag vill inte göra det

men du provocerar mig


2 be continued

Av Angie - 21 december 2007 13:45

Jag sitter här och sjunger anouk för fulla muggar.


Och ja, klockan är kvart i två och jag är full:D

Isn't life great ?!

Av Angie - 21 december 2007 13:15



Now hush little baby, don't you cry
Everything's gonna be alright
Stiffen that upperlip up little lady, i told ya
Daddy's here to hold ya through the night
I know mommy's not here right now and we don't know why
We feel how we feel inside
It may seem a little crazy, pretty baby
But i promise momma's gon' be alright

Av Angie - 21 december 2007 13:09

Jahopp. Nu har jag duschat och sminkat mig och gjort mig klar för att möta världen. what to do? Dricka lite mer vodka kanske? Dunno.. känns fortfarande lite tidigt men vet inte vad jag ska göra annars.. Jag gör nog det. De är ju trots allt fredag! :D Josef skulle ringa mig sedan o han vill säkert ha han med..

Mm fan va gött det är! blodapelsin vodka hiih^^ Vill fan ut på fest eller nått idag men jag har bara 50 spänn på koret, skulle va kul att dra ner på krogen..

Får väl se vad som händer

Av Angie - 21 december 2007 11:26

Frågor och svar

Senaste kompis du träffade: Hm. Johanna tror jag

Personen du pratade I telefon med: Minns inte

Du fick SMS av: reklam

Du kramade: Josef

Idag är det: Fredag! :D

Kläder: Svarta jeans, svarta hipsters, grön Bh

Någonting tråkigt som händer imorgon: Bakfylla förmodligen

Favoritnummer: lucky 7!

Färg: Svart och Grön

Årstid: Sommar

Saknar du någon?  Alltid

Humör för tillfället? Trött, seg

Det första du gjorde imorse? Kollade klockan

Vad åt du sist? en pepparkaka

Vad irriterar du dig på? Julen!

Tror du på distansförållanden? nej inte direkt..

Vart reste du sist? jadu det var längesen så jag minns inte

Vad gjorde du igår kväll? drack vodka

Liknar du din mamma eller pappa? Ingen hoppas jag :S

Ler du ofta? Inte lika ofta som jag brukade

Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? I don't believe in that shit

I vems säng sov du i igår natt? Min egen

Vilken färg har din tröja? Har ingen på mig

Sorg: Livet

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? De har aldrig tagit slut.. gråtit tills jag svimmat har jag dock gjort

Har du någonsin gråtit dig till sömns? Många gånger

Gråter du när du skadar dig? Nej jag blir pissed off

Lycka: Att Josef finns i mitt liv

Är du en glad person? Beror på

Önskar du att du var lyckligare? Ska inte klaga men saker kunde vart bättre

Är lycka överskattat? Nej

Kan musik göra dig glad? Nja, mest åt det negativa hållet

Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Ingen förutom mormor

Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? såklart

Har du en flick/pojkvän? ja

Är du nöjd med det? Verkligen

Har du varit otrogen någon gång? ja tyvärr men inte mot min nuvarande

Vem hatar du verkligen? mig själv för det mesta

Har du någonsin gjort en hat-lista? haha jaa när jag var liten

Är du en mobbare? har varit

Nuvarande:

Frisyr? halvlångt, mörkbrunt och lugg

Relationer: Pojkvän

Till vem sa du , öga mot öga, jag älskar dig till senast? Josef såklart

Känner du att du älskar dina närmaste vänner? japp

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? 4 år räknas det?

Älskar du båda dina föräldrar? förmodligen

Hur länge har du känt din bästa vän?  Öhh jadu, sen grundskolan

Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? jag hade en katt som var min bästa vän, växte upp med henne och hon dog för några månader sedan =/ Miss u. 

Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? fuck noo

Vilken relation har du till dina gamla klasskamrater? ingen relation alls

Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet?  nope

Läppar eller ögon? läppar

Kramar eller kyssar? kyssar

Snygg mage eller snygga armar? hmm :S

Tappat bort glasögon/linser? Nej

Brutit ett ben? ett finger

Röntgats? inte vad jag minns

Krossat någons hjärta? oh ja

Gråtit när någon dött? men daah såklart

Kläder

Äger du ett plagg från en second hand-butik? haha nej

Hur många par skor använder du regelbundet? två par just nu

Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? nej

Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Nej

Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? sure

Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej

Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Om det gått sönder så

Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? ja ibland

Personer

Vad tycker du egentligen om kungen? han finns inte

Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Malin

Vilka är dina förebilder? Har inga

Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej

Av Angie - 21 december 2007 10:51

Igår drack jag vodka, bara lite. Idag ska jag dricka upp min vodka. BorisoV red orange så jävla gött ^^ blodapelsin is teh shit

Josef är hos advokaten hoppas det går bra asså.. Men det gör det nog. Jag skulle ju egentligen ha åkt och handlat med morsan idag men hon åkte innan jag vaknat. Den jäveln haha :P nä men jag är glad att jag slapp.

Sitter just nu och funderar på om jag ska ta med mig min vodka, ett shotglas och lägga mig i badet :D det skulle nog va fett nice asså. Men det är lite tidigt för det tror jag..


Soundtrack: Necro

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards