Alla inlägg den 12 december 2007

Av Angie - 12 december 2007 22:42

Helluurr, kom hem för en liten stund sedan. Har varit hemma hos Josef och kollat på Family guy :P helt sjuk serie asså Haha

Idag var jag ju på kubenteatern, där jag slog i knät och fick åka bil hem och vila mig, sedan när knät blivit bättre åkte jag ner på stan och köpte ett bar byxor som var för stora, sedan till mormor och baka pepparkakor och käka tacos =P Efter det åkte jag tillbaka till stan och bytte byxorna till rätt storlek, sen åkte jag hem till Josef. Rätt händelserik dag måste jag säga. Visst ja, var till pleasure också och snackade med Martin, frågade om piercingen i ögonbrynet, vad jag ska göra åt såret jag fått. Han gav mig samma tips som jag brukar få, koksaltsinpackning. Så får väl ta och göra en sådan då..

Imorgon slutar jag halv 12 så jäävla skönt! Ska nog fan gå och lägga mig nu tror jag, har varit riktigt trött hela dagen, sov fan ingenting inatt. Ångest ångest.. Why won't you leave me alone?

Bye

Av Angie - 12 december 2007 09:03

Nu ska jag åka till skönsmon på den där teatergrejjen som skolan vill att jag ska göra. Kommer inte vara hemma förens typ 10 eller 11 ikväll. Skriver då om jag orkar.. Lär ju va fett trött. Püss.

Av Angie - 12 december 2007 08:17

Godmorgon Angie in da house.

Fyfan asså, igår när jag skulle gå och lägga mig var jag på bra humör, sedan började jag bråka med Josef och allt blev förstört. Har inte sovit nått inatt =/ fan. Vilken jävla bra start på dagen! Hinkade i mig en kopp kaffe nyss på typ 30sek för att bli piggare men det hjälpte inte, jag hinner inte duscha innan jag ska åka heller..

Mitt ögonbryn gör ont, insåg igår att jag har en knöl i såret som det kommer var ut när man klämmer :S fick ut allt igår men nu måste det ju läka på nytt så de e lite störigt. Jävla piercingar... Ibland funderar jag på om jag aldrig skulle ha gjort dem.. Jag har iofs bara 4 st och alla sitter i ansiktet. aja, jag är fett less iallafall.. Hörs.

Av Angie - 12 december 2007 00:00

Nu har klockan precis slagit 00.00 det är alltså onsdag. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar göra alla saker jag måste hinna med imorgon (senare idag om man ska va noga). Jag saknar Josef så jag håller på att dö =( Fan jag borde ha träffat han idag.. Han verkar besviken. Imorgon ska jag våldta han Mohaha och sedan ska jag kela skiten ur honom!

Just nu mår jag bara illa för jag har suttit och tittat på riktigt sjuka klipp på bla youtube. fyfaan säger jag bara! Här är en sida för dig som gillar sjuka (och roliga) saker --> http://www.blarf.nu 

Oh crap. Nu blev jag erbjuden en snabbis utomhus i centrum. Ska man gå tro? fan jag kan inte =(

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards