Alla inlägg den 16 december 2007

Av Angie - 16 december 2007 22:44

Ska gå och lägga mig nu, ville bara skriva att jag älskar min Josef och hoppas att allt kommer att bli bra i slutändan. Vi har haft en underbar helg tillsammans och jag saknar honom redan =) Puss

Av Angie - 16 december 2007 21:24

Idag blir en video dag känner jag.

Här är Charles "charlie" Manson i sitt esse, Måste bara säga att jag älskar den människan! Önskar att han aldrig åkt fast, och jag hoppas att jag en dag får träffa honom. (jag skämtar inte)


Citat av Charles Manson:

"Vet ni, att för länge sedan var det något speciellt att vara galen. Idag är alla galna."

"Dessa barn som kommer emot er med knivar, de är era barn, ni lärde dem. Jag lärde dem inte, jag försökte bara hjälpa dem att stå upp."

"Om jag någonsin började mörda människor så skulle det inte finnas några utav er kvar."


http://sv.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson

Av Angie - 16 december 2007 20:52



Ännu schysstare C-Walk


Av Angie - 16 december 2007 20:35

Jarmo Ek finns inte! Han spelar av Joachim Persson som även spelar Lukas i tv serien "skilda världar". I felt like Peter Griffin when he found out he's really fat; "Okaay this is news to me....." Allvarligt! what to do now? Nu kan jag fan inte se Yippee Ki Yay MF mer..

Åh Jarmo Where'd you go? I miss you so..Seems like it's been forever that you've been gone <3<3<3


Jag vet inte hur jag ska orka leva vidare utan hoppet om att få träffa dig en vacker dag Jarmo, min kärlek har tagits från mig, och jag ser ingen utväg.

Goodbye cruel world! /wrist

Av Angie - 16 december 2007 17:22

Fyfan vilken bra helg jag haft! Sovit hos Josef, myst o sett på film.

Kom hem för en timme sen typ, hade precis vaknat då haha!

btw, vi håller ju på att renovera hallen (ja fortfarande) och farsan har börjat tapetsera nu, när han gjort halva rummet inser han att vi inte har tillräckligt med tapet! Och vi köpte tapeterna för 3 år sedan så de finns förmodligen inte kvar.. Jävligt duktigt. Så nu blir det en fondvägg förmodligen i nån mörkare färg, kan bli snyggt, får väl se..


Lyssnar på Kurupt - c-walk

En jävligt bra låt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards