Alla inlägg den 20 december 2007

Av Angie - 20 december 2007 17:15

Btw kom precis på att jag ringde ju soc idag ang flytten, vilket nu har skitit sig totalt. Jag kommer inte få några pengar.. Great man! Måste bo kvar tills jag gått ut gymnasiet, vilket är om två år.. Jag går i tvåan nu men ska gå ett år extra för att plugga ihop extra poäng så jag kan komma in på en bra högskola. Jag tänker inte jobba på McDonalds eller nå sånt skit, det är waste of time. Nu känns allting så jävla hopplöst igen! Ingenting flyter på som det ska längre..

Varför ger ni mig vatten när jag ligger här och drunknar?

Sitter och lyssnar på tonedeff - porcelain så jävulskt skön låt det med. Känns som att jag skulle behöva träna på min C-walk men jag orkar inte. Kan inte alls asså, men jag vill bli bättre.

Tror jag håller på att få nått eksem på min armbåge =/ det kliar jämt. It sux.


Av Angie - 20 december 2007 17:05

Skön låt. Jag är ledig från skolan nu, ännu skönare.

Ska bort till Josef sedan o dricka lite vin förhoppningsvis, har gjort ett julkort till honom idag på skolan haha, det blev fuuult :D Men han får det ändå!

Av Angie - 20 december 2007 07:38

Godmorgon igen, Ska till skolan nu strax.. Sista dagen idag sååååå skönt! Har drömt sjuka drömmar inatt igen, det är ju jävligt ovanligt :S Saknar josef gör jag också =( Saknar han som fan

Jag tänkte skita i att gå på julavslutningen imorgon, man tjänar ju fan inget på att gå dit. Ligger hellre och sover än att vara på skolan kl 8 och käka frukost.

Aja, vet inte vad jag ska skriva riktigt..


GO CRY EMO KID!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards