Alla inlägg den 17 december 2007

Av Angie - 17 december 2007 21:19

Men vafan, hur roligt är det på en skala att snacka med sina ex? Jag har alltid sagt att man ska försöka vara vänner men jag orkar fan inte nu. Efter fyra år kommer vi fan inte överens. Självklart är det mitt fel, det kan jag erkänna, jag kanske inte alltid är den snällaste men det betyder inte att jag är känslokall. Jag har gått vidare med mitt liv.

Hmm.. Jag kanske är rätt känslokall ändå. Whatever, jag behöver inte honom eller nån annan heller för den delen. Om människor i min omgivning ska insistera på att frysa ut mig så FINE gör det då! Men kom då inte och bitcha om att jag inte öppnar mig och släpper in er igen när jag duger! Syftar inte på mitt ex just nu utan på någon som står mig mycket närmare inpå livet. Förstår att han går igenom en livskris just nu men han är inte ensam! Jag mår fan inte bra heller, min medicin funkar inte.. Jag får panikattacker varje dag nu igen och det är inte trevligt kan jag säga.

Av Angie - 17 december 2007 11:31

Vilket land kommer du ifrån? Sverige
Din mobiltelefon? en nokia
Antal timmar sömn inatt? 6 timmar kanske
Vad vill du ha just nu? Mer pengar + Josef
Höger eller vänsterhänt? Höger
Vilka sjukdomar har du? Panikångest bl.a
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? båda tror jag

Ditt mål i livet? Att lyckas
Sängdags? Nope, sitter på skolan kl är halv 12
Fobier? Myndigheter
Kött eller fisk? nej tack.
Har du körkort? Nej.
Äger du några vapen? maybe I do, maybe I don't
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? marijuana
Är du nöjd med dig själv? inte just
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Anton eller Michaela
Favoritgodis? nötter
Pepsi eller Coca-cola? vatten
McDonalds eller Burger king? Burger king finns ju inte här =(
Mjölk i kaffet? jao
Beroende av något? allt som finns på fass.se
Röker du? Jovars
Svär du? jämt och ständigt, har tydligen ett fattigt ordförråd
Vad hatar du? Soc, poliser, advokater..
Sjunger du? När jag badar
Duschar du dagligen? Japp
Har du varit kär? Oh yes
Vill du gå på högskola? Får väl se
Vill du gifta dig? Vill och vill, kommer nog aldrig få tillfälle.
Kommer du överens med dina föräldrar? för det mesta
Vad vill du arbeta med när du blir stor? behandlingsassistent
Din hårfärg och friyr? Brunt/mörkbrunt halvlångt, lugg
Skorna du hade på dig idag? svarta vinterkängor
Kläderna du har på dig idag? Svarta
Favoritfärg på kläder? Svart
Hur mycket köper du kläder för varje månad? 100kr kanske, resten får jag gratis
Skolväska just nu? handväska..?
Har du rosa-kamouflage kläder? ja faktiskt! Mina snowboard byxor haha
Tatueringar du har? en sol mellan skulderbladen
Piercingar du har? Monroe, underläppen, ögonbrynet och tungan
Handväska eller liknande just nu? En svart
Har du glasögon? Neeheej
Din perfekta pizza? den existerar inte
Randigt, rutigt eller blommigt? hmm inget?
Favoritårstid? sommar
Favoritmat och dryck? nutrilette och vin/sprit
Favoritdjur? Hunden just nu
Favoritparfym? vet inte..
Favoritprogram? Greys anatomy och myggan :D
Favoritämne i skolan? skapande kanske..
Favoritbyxor? ett par st
Har du långa naglar? oftast
Gillar du när det åskar? I love it!
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du? Oftast varje helg, minst en liter vin.
När ska du festa nästa gång? I helgen / julafton
Vad köpte du senast? Vin tror jag..

Hur mycket pengar har du? 550 på kortet
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallåå...?
Hur svarar du i mobilen? Ja lr hallå?
Vem ringde du senast? Josef
Senast kramat? Josef
Senast pussat? josef
Sov du ensam inatt? Ja.. =/
Vem sov du hos senast? Josef
Vem sov hos dig senast? josef tror jag de va
Druckit alkohol den senaste månaden? såklart
Blivit slagen den senaste månaden? japp
Vad är skönt? vad tror du?

Av Angie - 17 december 2007 11:27

Jävla tomtejäävel! Du har förstört hela julen!

jag sitter på skolan nu har lite halvtråkigt sådär.. Ska kolla på julklappar när jag slutar sedan.. Det är ju trots allt bara en vecka kvar tills julafton. Fan, vilken jobbig högtid, man måste handla prylar till allt och alla. jag har fått mina julklappar redan, så jag får väl en kötbulle i julklapp på själva dagen.

That's life.


Önskar att jag hade lagt in musik på telefon igår, har hört den musiken jag har typ 1000 gånger =/

Av Angie - 17 december 2007 08:41

Godmorgon. I två sekunder tvekade jag starkt på om jag skulle gå till skolan idag. Men så ångrade jag mig när jag hittade Johannas nycklar på mitt golv, dom måste hon ju få tillbaka..

Har drömt massor inatt som vanligt. Drömde att jag fått min egen lägenhet och att killen som ägde kåken var sjukt rolig. hmm aja.

Ska äta färdigt min frukost sen ta en dusch. ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards