Alla inlägg under maj 2008

Av Angie - 3 maj 2008 13:21

Jag vaknade för en liten stund sedan, morsan ringde och väckte mig dom är påväg ner till norrköping nu och hämta Aston.

Jag måste ta mig ner på stan innom någon timme iallafall så jag hinner kolla på lite grejjer. Fan jag har nästan inga pengar...

Har fortfarande inte köpt nått åt Josef heller därför tänkte jag försöka få med mig honom så han kan välja ut något han vill ha.


Fyfan vad trött jag ääääär =(

Av Angie - 3 maj 2008 01:03

Jag har absolut ingen självkänsla. Jag har ingen respekt för min egen kropp. Jag HATAR mig själv så mkt emellanåt att jag inte kan kliva upp ur sängen. Ikväll intalar jag mig själv att allt e cool och det blir en ny dag imorgon men en specifik tanke får mig att vilja gråta. Det är inte sorg, för den som trodde det. Det är besvikelse blandat med frustration. Jag fungerar inte som jag ska, jag kan inte förstå hur någon kan vilja ha med mig att göra.

Vad är det för fel???? Varför blir jag bara fetare och fetare? Jo, jag kan inte tvinga mig själv till att sluta äta så  jävla onyttigt. i onsdags kexade jag upp minsta lilla smula och åt tills på kvällen då jag åt lite kött och sedan en MAX hamburgare. Det behöll jag i magen, Skitsmart! Misstro mig inte, jag har inte bullimi utan det var magen som sa ifrån när jag åt. Den gör så ibland.


Nä. Nu ska jag lägga mig i sängen o gråta innombords. Nä men seriously, jag kan inte sluta va så jävla emo. Jag hatar mig själv.

Av Angie - 2 maj 2008 23:47

Great, jag somnade efter jag skrev det senaste inlägget. Vaknade för en stund sedan, hur fan ska jag kunna sova sen? Ska ju upp tidigt på stan imorgon så det är bäst att jag går och lägger mig snart.


Hoppas väskan finns kvar som jag ska köpa, den måste finnas! Har siktat in mig på den nu så jag vill lixom inte ha någon annan. Det enda som är problemet är att jag har skitlite cash kvar och det är två veckor kvar tills jag får pengar. Ajaj..


aja, jag längtar tills imorgon iallafall!

Av Angie - 2 maj 2008 16:41

Imorgon åker morsan och farsan ner till norrköping och hämtar lilla Aston. En liten Berner Sennen valp på 10 veckor. Guud längtar tills han är hemma!

Förra söndagen gick Wictor bort och det är så fruktansvärt tomt här hemma, ska bli trevligt med en liten valpis!


Jag och mamma var och handlade koppel och lite leksaker till den lille förut.

Läängtar!


För övrigt så tog vi det lugnt igår på Josef födelsedag. Vi gick och la oss sju på morgonen för vi var uppe och myste i många många timmar ;) Var rätt slut imorrse innan vi somnade, men sedan så vaknade jag vid tolv och åkte och handlade så jag har inte direkt sovit så mycket.

Av Angie - 2 maj 2008 15:19
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 2 maj 2008 15:19
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 2 maj 2008 15:18
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 2 maj 2008 15:17
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards