Alla inlägg under maj 2008

Av Angie - 10 maj 2008 20:13

Jag är med och tävlar om en väska på http://blogg.janinasportfolio.com/ , var med och tävla du också!



Av Angie - 10 maj 2008 19:33

Jag var hemma väldigt länge igår, åkte inte in till stan förens vid klockan 22 kanske. Då träffade jag och Josef Johanna borta vid åkersvik. Hon var ju i ganska bra form.... Vi tog ett par glas vin där sedan vandrade vi bort till Donken vid tågstation och skulle käka, Johanna vinglade hemmåt. Vi satt där ett tag iallafall, jag och Josef. Käkade lite och så. Sedan när han går och ska fråga nånting i kassan så sitter de tre pers mitt emot mig och alla vänder sig om och rå stirrar på mig. "VAD?" frågar jag. "vad fan stirrar ni på", dom sa ingenting bara stirrade på mig som om jag vore nån jävla utomjording och brudjäveln gav mig den klassiska white-trash-looken. Jag såklart lacka ju totalt så när Josef kom tillbaka sa jag det att va beredd för nu jävlar blir det bråk asså. Snubben som sitter bakom Josef (mitt emot mig) börjar snacka i telefon och jag tänkte Yes motherfucker ring ditt folk du så har vi roligt. Men då reser dom sig plötsligt och har skitbrottom ut därifrån. Vettefan vad dom höll på med..

Vi gick och satte oss utanför och drack lite mer vin, sedan kom snuten och jag tänkte typ Great.. ringde han polisen för det där lilla?  Nä men dom va tydligen där för att käka så det blev inte så att vi var tvugna att snacka med dem heller. Efter det gick vi in mot stan, typ bara kika runt lite. Sen tog vi bussen hem och var hos han runt 3 tiden. Jag vet inte vad vi gjorde efter det, jag minns bara att jag var vaken en gång vid 5, sedan vid 6tiden någon gång. Sen väckte Josef mig ett par gånger mitt i natten för jag har tydligen legat o sparkat på han eller nått, haha. Han blev väl less.


Vaknade runt fyra-fem tiden tror jag idag, B.I står och skriker HALLÅ HALLÅÅÅÅÅ ute i köket. Sen blev de de gamla vanliga att man är en idiot och har förstört livet för både den ena och den andra.

Morsan kom o hämtade mig, jag käkade en sallad och sedan gick vi ut för en stund sedan och begravde Wictors aska på baksidan brevid Puzzel. Sköt med ett avslut och nu har jag yttligare en grav på gården jag kan gå till.


Det var meningen att vi skulle grilla idag men jag tror varken jag eller Josef känner för det, vi vaknade så pass sent och på ett sånt otrevligt sätt att man lixom tappade lusten. Ska nog bara ta det lugnt idag.

Långt inlägg det blev.. oops.

Av Angie - 10 maj 2008 19:32
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 9 maj 2008 19:27

Av Angie - 9 maj 2008 16:00
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 9 maj 2008 15:58
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 9 maj 2008 07:58

Jag var svintrött första minuterna när jag vaknade kl 7 men efter en kopp iskaffe så blev jag piggare. Det känns bra att gå till skolan idag för att det går så jävla bra just nu. Fick min närvarorapport igår av min mentor och jag har 82% närvaro! Det är jävligt bra. Endast 6% ogiltig frånvaro sedan resten är när jag vart sjukskriven. Dessutom har jag jävligt bra betyg på uppgifter som jag gjort, allt mellan G och MVG det är inte dåligt det. Sen så är det väl någon kurs jag inte är så säker på men jag bör inte få IG iallafall.

Var ner på stan igår och skulle få nytt recept på P-Piller men det fanns ingen barnmorska där så jag måste vänta till dropin tiden på onsdag, det börjar bli lite kris nu så jag måste fan komma ihåg att gå dit.

Efter stan så for jag upp till Josef, vi hade de så jävla mysigt =) Behövde inte springa till bussen den här gången när jag skulle åka hem som det vart sist. Men det var samma kärring som körde och hon är fett otrevlig! Vi med stadskort måste trycka udda-resa på timråbussen och de flesta tänker inte på det, och hon blir skitlack om man bara trycker busskortet och det inte funkar. "fattar du inte att du måste trycka udda?" " det kanske är dags att börja med det då" I väldigt bitchig ton, fan alla kan väl inte veta allt som busschaffisarna vet. Kärringjävel.


Idag har jag två redovisningar som jag hoppas kommer gå bra, jag har inte repeterat mitt arbete om Femåringar men det är mycket fakta så jag har ju iallafall gjort min del.. Vi är tre st i min grupp och alla verkar ha gjort de dom ska.

Jag gick igenom en inspelad redovisning på mig själv med mentorn igår, fan vad jobbigt det var att se sig själv på film! Jag fick MVG på redovisningen men hon vill att jag ska vara lite mer pigg och glad när jag pratar, för jag har en tendens att se trött och tärd ut.. Haha. Men jag hade faktiskt ingen bra dag den dagen.


Anyway, vet inte vad jag ska göra nu innan jag åker till skolan, blir väl att jag sitter här framför datorn. Aston sover så jag kan inte busa med han heller.

Cya later


Av Angie - 8 maj 2008 14:25



Här är två bilder på Aston och hans nya kompis Tuffa

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards