Alla inlägg under maj 2008

Av Angie - 14 maj 2008 09:31

SHIT.

Jag insåg precis nånting som gör mig alldeless kallsvettig. För nästan exakt ett år sedan var jag i exakt samma situation som nu. Jag hade en kille som jag var seriös med och vi skulle flytta ihop, men jag mådde (som vanligt) skitdåligt över mig själv.


"Idag ska jag kolla på lägenhet med hucke. som jag är förlovad med..
Måste koppla in soc så fort jag vet att lägenheten är vår.. Orka det..
Måste också söka nån slags hjälp för jag känner nu att mina s.k svackor kommer allt för ofta nu..
blää för ångest asså... " - Tisdagen den 5:e Juni 2007 från min dagbok på Helgon.net (morfina)


Alltså, NEJ, jag vill inte att det ska vara likadant. Jag vill inte att det ska sluta på samma sätt. Jag saknar inte honom, jag drar inte upp det här för att jag sitter och längtar efter honom, för det gör jag inte. Jag säger det för att det slutade hastigt pga mina egna problem. Att jag inte kunde bestämma mig. Det blev för seriöst.

Jag vill inte att jag ska få kalla fötter och dumpa Josef när vi är så nära för att få det bra..


Jag är så jävla rädd att jag ska förstöra allting. Jag är alldeless för komplicerad för mitt eget bästa. Jag vet nästan aldrig vad jag vill, men nu vet jag att jag vill att det ska bli bra med Josef. Jag vill inte fucka upp det som jag har gjort med mina andra förhållanden bara för att jag själv är osäker på hur jag vill ha det.

Ah shit, det blev invecklat och komplicerat iallafall.

Av Angie - 14 maj 2008 09:26

fan jag måste gå ner i vikt asså, det känns som att inga kläder passar längre, jag är torr i ansiktet från simningen igår och mitt hår känns så jävla oklippt och slitet. Fyfan, självförtroendet är inte på topp idag.

Ska kanske följa med Josef och kolla på en lägenhet idag, fan vad skönt. Hoppas han kan ta den..



Men fan vad dåligt jag mår, vill bara gömma mig. Ta bort mig.

Av Angie - 13 maj 2008 09:38

Jag vaknade åt helvete för tidigt idag, det visade sig att vi inte har någon svenska 10.10 idag. Great, det betyder att jag inte börjar förens 12.35 idag. Varför är jag då vaken nu? Varför klev jag upp 8.30? Dumt av mig att dricka kaffe innan jag riktigt tagit reda på om vi hade svenska eller inte för nu kan jag ju såklart inte somna om. Skulle behöva det, känns som att jag aldrig får sova ordentligt nu förtiden..

Jaha vad göra nu då? Johanna vill att jag kommer ner till stan men jag vet inte om jag pallar det, är trött och frusen. Ska träna sedan, först på idrotten sen på sporthallen (simma) så jag tänkte spara på krafterna idag. Gårdagen var fruktansvärd. Klev upp kvart i sju, åkte till skolan och hade endast 1½ timmars lektioner, när jag slutat skolan så hade jag teori på körskolan till kl 18 egentligen men vi drog över till unjefär 18.20 så självklart missade jag bussen och fick sitta på navet onödigt länge. Frös gjorde jag som fan, och då kommer det fram en svart väldigt full man som pratade med väldigt stark brytning. Självklart ville han prata med mig. Jag sa typ hela tiden " Jag fattar inte vad du säger", han fortsatte bara o malde på. Han var tydligen från norge, jo jävlar. Trodde att jag var från typ pakistan eller nått ?!?! Vafalls? Anyway, Josef ringde o räddade mig så jag snacka med han i telefon ett tag sen lessnade väl den svarte mannen och gick därifrån. Sköönt. Sen kom bussen efter typ 5 minuter så jag åkte hem och slängde i mig käk för ja va så jävla hungrig. Tänkte "jag lägger mig på sängen o lyssnar lite på musik o väntar på att Josef kommer o hämtar skärmen" men självklart somnade jag till och vart skrämd när han helt plötsligt stog inne på mitt rum. Haha minns inte vad jag sa men de va väl nått i stil med " vart fan kom du ifrån?"


Ja, gårdagen sög ordentligt. Hoppas dagen idag blir bättre, Linnea och ev. Maria ska komma förbi med Lilly (Linneas hund) och hälsa på Aston sedan, det blir nog roligt. Hoppas han inte blir rädd bara min lilla fishund. Han blir ju fan skrämd av grannhundarna hela tiden.


aja, får väl sätta mig o glo på tv eller ta ett bad eller nått. Cya later.

Av Angie - 12 maj 2008 23:25

Cops ain't about shit
Want us to walk the straight and narrow
when they crooked like dicks
They steal and they lie, they snort up their nose
They drink and they drive and they beat up on their hoes
So what you got the fingerprints, I left 'em on purpose
I don't care about the guns and the german shepards
Spray pepper in my face, I'ma shoot you trick
It's Geto Boys, we don't play that shit in Houston bitch


WHAT!?

Av Angie - 12 maj 2008 22:53

Fick bara lust att skriva ett inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag tänker så fruktansvärt mycket på allting som händer runt omkring mig just nu, men det är inte allt som jag delar med mig av. Det blir mest prat om hunden och skolan.. Allting är väl egentligen bra med mig, om man ser det från någon annans synsätt. Men jag är aldrig nöjd, min "sjukdom" gör att jag aldrig uppskattar livet och det jag har. Det är alltid nått som är fel. Sanningen är ändå att många saker kunde ha vart bättre, men som jag väldigt ofta säger - man kan inte få allt.

Jag ska fan vara tacksam att jag ens lever idag, jag har varit nära döden för många gånger i mitt korta liv.

Aja, ska inte filosofera nå mer. ska se på tv istället..

Av Angie - 12 maj 2008 22:41

Oh, why you look so sad?
Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Dont be ashamed to cry
Let me see you through
cause Ive seen the dark side too
When the night falls on you
You dont know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less

Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you

So if youre mad, get mad
Dont hold it all inside
Come on and talk to me now
Hey, what you got to hide?
I get angry too
Well Im a lot like you
When youre standing at the crossroads
And dont know which path to choose
Let me come along
cause even if youre wrong

Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you
Take me in, into your darkest hour
And Ill never desert you
Ill stand by you

And when...
When the night falls on you, baby
Youre feeling all alone
You wont be on your own

Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you

Ill stand by you
Take me in, into your darkest hour
And Ill never desert you
Ill stand by you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you
Wont let nobody hurt you
Ill stand by you

Av Angie - 12 maj 2008 21:58

Josef kom förbi och väckte mig med en chock, jag somnade till typ 5 minuter efter att jag kom hem. Sen när han hämtat skärmen och åkt hem så satt ja me morsan o kollade på tv och drack kaffe för att bli piggare. Nu är jag sådär vrål trött igen. Men nu kan jag iallafall gå och lägga mig tror jag utan att vakna mitt i natten och va skitpigg. Jag är inte van att lägga mig tidigt, får se hur det går. Slutar väl med att jag sitter uppe till tolv eller nått, vill se criminal minds som börjar 23.25


GääääääSPPPSP



Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net
Av Angie - 12 maj 2008 11:54

Nu sitter jag i skolans datasal och väntar på att vi ska ha lektion, hade PA alldeless nyss och jag höll fan på att somna och trilla av stolen. Känner mig lite piggare nu men det känns så jävla tärt att mina måndagar har blivit så långa nu förtiden, börjar kl 8.30 och slutar 18.00 eftersom jag måste gå på körskolan också. Tröttsamt..

Igår kom Josef till mig, han fick träffa Aston =) Sedan gick vi ner på frasses och käkade och sen upp till boz och kollade läget där typ, satt på dagiset där vi alltid satt i sommras när vi blev så kär i varann =) Så de va lite kul att sitta där igen. Nästa månad så är det precis ett år sedan vi blev tillsammans. Efter det iallafall så gick vi och mötte Linnea, surrade lite om nått minns inte vad det var men vi gick hem efter det och myste tills Josef tog bussen hem. Saknade han så mycket inatt =(

Hoppas jag inte somnar på körskolan idag så jag är pigg nog att träffa honom sedan.


Aja, finns väl inte så mkt mer att säga. Skriver kanske ikväll om jag inte somnar så fort jag kliver in genom dörren..

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards