Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Angie - 1 februari 2008 16:54

Vad duktig jag har vart idag, precis innan jag skulle gå och jobba så kexade jag upp min frukost =( Gick till jobbet ändå men mådde fett kasst så jag gick hem vid 11 unjefär. la mig och sov och linnea väckte mig vid 16 så då klev jag upp. Sitter just nu och försöker hitta någon som kan gå på bolaget åt mig. Imorgon btw är det tydligen fest / utgång för brudarna så man kanske hakar på dom. Ikväll vet jag fan inte alls vad som händer =S värkar inte som att någon är sugen på att handla åt stackars mig =(

aja, sitter iallafall o väntar på att Johanna ska komma nu, ska väl ringa o väcka Josef snart o se om han hittat någon.

Tjao så länge

Av Angie - 1 februari 2008 07:14

Jaha, nu är det en ny månad alltså. De här första månaderna efter års skiftet brukar gå så jäävla långsamt tycker jag, inget undantag iår heller verkar det som.

Anyway, fredag idag också, känns fett bra. Behöver ett par dagar ledigt nu så jag får vila upp mig. Vet inte vad jag ska göra ikväll, om jag ska ner på krogen eller vad som händer..? Får väl se.


Sitter och käkar fil med banan nu :P hihi rätt gott faktiskt. Jag ska bli fett nyttig nu alltså, fick i mig tre bananer, ett äpple och en fet apelsin igår :D Duktigt av mig Mmm :D


Nä men seriously, jag behöver pengar.

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards