Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Angie - 23 februari 2008 16:56

Hur fan bär han sig åt? Och vad gör han?? Check it out

Har aldrig sett något liknande i mitt liv, han tar ju inte ens i den!!

Av Angie - 23 februari 2008 16:12

Det här är jag idag, har till och med plattat håret och allt. Bild nr2

Av Angie - 23 februari 2008 13:44

Victoria Silvstedt vet ju verkligen hur man ser dum ut. Jag visste fan inte ens att hon hade en syster heller, fast iofs jag gillar inte henne speciellt mycket och är därför inte insatt i hennes liv..


Kelly Osbourne och Kate Moss är tydligen polare, när hände det? Och Kelly ser verkligen tärd ut, har hon slutat punda eller är det bara vad hon säger? Tänkte på den numera smala figuren..

Vad fan har hon gjort med ansiktet på den här bilden? Får man fråga det..? Ser ju förjävligt ut. Men hon börjar ju bli mer och mer lik far sin så det är nog inte det lättaste att försöka hålla utseendet på topp.


Courtney Love och Lily Allen är tydligen också ute och super tillsammans, och goddamn hur de ser ut alltså, jag som minns Lily som en söt liten flicka med stora ögon.


Anyway, jag orkar inte lägga upp nått mer just nu.

Av Angie - 23 februari 2008 13:10

Det här är det bästa jag kan göra just nu, jag tänker inte betala pengar för att kunna lägga ut bilder från deras sextapes när de redan finns.

Frågan är om det verkligen är dem på bilderna?

Av Angie - 23 februari 2008 12:38

Här är en bild jag gjorde med klipp från en utav Paris sexvideos, men till min besvikelse hade dem inte ens sex i videon utan det är bara massa  taffsande o porrande. Aja, Dem här bilderna lyckades jag få till iallafall, resten blev för suddiga.


Och som ni ser så är det inte från One Night In Paris utan det är en annan film, med en annan kille.

Av Angie - 23 februari 2008 12:14

Här en bild jag gjort från klipp ur Gene Simmons sexvideo. Inte direkt hett om jag får säga min mening, kolla på bruden när hon rider honom, hon sitter och checkar sina naglar! Hur jävla intressant kan det vara att ha sex med honom om man måste kolla så manikyren ser bra ut?


Jag undrar vad Shannon tycker om detta?

Av Angie - 23 februari 2008 12:00
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards