Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Angie - 12 februari 2008 21:42

Nu är jag hemma, har vart hos Josef och haft det mysigt. Men gud hur han ser ut :o stackarn.. Nu har både han och jag ont, fast det är nog värre för honom. På tal om smärta så ska jag simma imorgon igen, får se hur det går när knät är som det är, kommer förmodligen svimma och drunkna av smärtan, men vill man bli fin får man lida pin! Uscha, knät känns som gelé och är aldeless mörkt och fläckigt. Väntar väl och ser om det blir värre efter imorgon då måste jag uppsöka läkare, jag har ju en tendens att vänta för länge men vill inte göra mig besväret i onödan heller om det visar sig inte vara något allvarligt.

Så ligger det till. Nu ska jag glo lite på tv och lägga mig i sängen med blött hår, mysigt. Eller?

Av Angie - 12 februari 2008 15:38
Funny Picturesmoar funny pictures


I just love it


Av Angie - 12 februari 2008 15:18

Honey I'm hooomee!! Vet att ni saknat mig :] Har nyss tryckt i mig ett äpple funderar på att förtära en banan också. Orkar inte ställa mig och laga nån mat nu, ids inte ens värma rester i micron.. Frukt är alltid välkommet i min stackars tjockismage.


det fruktade vattnet är här! Waaa!!!

Av Angie - 12 februari 2008 11:31

Är hemma på lunch nu, har fortfarande fett ont i knät.. Vet inte vad som är fel så fort jag rör mig typ så klickar/knakar det och gör ont..

Funderar på att ringa vårdcentralen och be någon kolla vad problemet är men det brukar gå över av sig själv. Orkar inte åka dit också klämmer dom o känner men det blir ingen skillnad och dagen efter är smärtan bortblåst. Känns lite onödigt.

Har iallafall vart inne hela morgonen och jobbat med APU uppgiften istället för att vara ute med barnen, kylan gör att knät blir ännu värre =/ Men nu efter lunch så måste jag nog gå ut.


That's all for now..

ont

Av Angie - 12 februari 2008 07:07

Igår var jag ju och simmade med mormor, jag har nått fel i knät som gör att det klickar och hamnar ur led på nått sätt hela tiden när jag ska ta mig frammåt, och nu idag så gör det så jäävla ont! Jag har inte sovit inatt pga det, jag kan inte gå/ligga/sitta för det gör lika ont hur jag än gör, om jag ska vrida på mig lite så klickar det till igen. What to do? Har ju gjort mig av med stödgrejjen jag använde för ett par år sedan..


Får väl se hur länge jag kan jobba idag, tänker inte springa och jaga nå småbarn iaf

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards