Alla inlägg den 25 februari 2008

Tv

Av Angie - 25 februari 2008 22:38
Humorous PicturesEnter the ICHC online Poker Cats Contest!



Är hemma nu och kollar på My name is Earl, synd att man sett typ alla avsnitt utom de allra nyaste..

Jobba imorgon dårå, jobba dagen efter det, och dagen efter det etc..

Sedan är det helg och efter det en hel veckas lov! Fyyfaaan vad skönt.


Av Angie - 25 februari 2008 17:38
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Jag har fan aldrig förstått meningen med att vara emo. Är det värkligen något att vara stolt över och skylta med?

Av Angie - 25 februari 2008 17:06

Jag har duschat och torkat håret men inte plattat det, dvs jag ser ut som ett troll idag. Very cute. (bild)

Av Angie - 25 februari 2008 15:32

Numera känd som Nikita Joakim Fouganthine har blivit släppt idag.

För den som inte minns det så mördade han tre pers över en cykel, haha är det bara jag som finner det jävligt roande? Han blev påkommen när han skulle stjäla cykeln och sköt ihjäl pappan och en av sönderna med avkapat hagelgevär, sedan när mamman dök upp misshandlade han henne med gevärskolven innan han skar halsen av henne.

Han är också känd för alla gånger han försökt rymma, ibland har han hunnit en bit, men de har alltid tagit honom. Nu anser han sig själv rehabiliterad och redo att möta samhället. Jag personligen hoppas att han inte är det.

Lite action i detta svensson-land är inte fel. Kan ingen skjuta en till politiker??


Bild på Juha Valjakkala

Gammal bild på Valjakkala


Av Angie - 25 februari 2008 15:04

Nu har jag äntligen slutat jobba, det är rätt jobbigt att busa med barnen när knät inte vill fungera som jag vill.  Men de har varit extra snälla idag och gett mig massage och fixat mitt hår ^^ gullungar

Ska ta mig en dusch nu sedan ska jag väl käka innan jag ringer Josef.



Humorous PicturesEnter the ICHC online Poker Cats Contest!
Av Angie - 25 februari 2008 11:33
Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net

Av Angie - 25 februari 2008 11:28

Nu är jag hemma på lunch, har precis ätit en sallad. Pratade med morsan nyss om sommarjobb, vi har snackar om det förut och det finns ett ställe nära där hon jobbar som tar hand om utvecklingsstörda barn. Jag tänkte söka dit som sommar/helg jobb.

Det blir nog riktigt tufft men det kommer att vara en bra "skola" för mig också att inte bara jobba med friska barn, utan att också jobba med barn som behöver mycket mer hjälp. Ska gå en kurs nästa år som heter Människor i behov av stöd och då kan det vara bra att ha lite erfarenhet.

Dessutom är det ju inte fel att tjäna några extra kronor heller.


Anyway, ska snart tillbaka till jobbet.

Av Angie - 25 februari 2008 07:09

Godmorgon. Nu har jag sådär ont i knät igen, jag får det när jag sover. Vet inte vad som är fel alltså.

Aja, för övrigt så är jag lika trött som jag brukar vara vid den här tiden, ser inte direkt fram emot de dagar den här veckan som jag ska öppna och stänga på förskolan. Men de går nog det också. Det är ju ändå sista veckan jag är där så man får ju stå ut.


Sedan så ska jag inte träna idag, det blir imorgon istället. Så jag ska nog hoppa i duschen lite snabbt direkt när jag kommer hem och traska upp till Josef. PussPuss

TELL ME WHEN ITS OVEREnter the ICHC online Poker Cats Contest!

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards