Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Angie - 11 februari 2008 22:10

Nä. Fuck this. Nu går jag och lägger mig och ser på My name is Earl, sedan så ska jag ju ringa Josef också. Måste göra det innan jag blir för trött.

Känner mig fortfarande inte speciellt peppad när det gäller jobbet, men ska iallafall träffa min älskling när jag slutat imorgon! Och på onsdag ska jag träna igen. På torsdag ska jag gå på stan med Linnea + alla hjärtans dag, kan bli en rätt intressant vecka. Hoppas det iallafall.

GoodNight Sweeties! *smoochies*

Av Angie - 11 februari 2008 21:37

 Jag älskar blommor ^^ I'm really happy right now ^^ Jag försöker övertyga mig själv... Men det går inte wääwää

Jag saknar Josef!!!! Vill ligga och mysa och klänga riktigt överdrivet mycket som jag brukar göra, som en riktig igel mixad med nikotinplåster så tajt klistrad brukar jag vara!

Patetiskt jag vet, men jag har tråkigt.

Av Angie - 11 februari 2008 21:14



Vad är snyggast? Brunett eller Blondin?

Plz help

Kommentera och säg vad du tycker

Av Angie - 11 februari 2008 20:54

Hej. Jag har tråkigt.


LOL! Jag sökte på Angie på google bilder, blev lite äcklad men mest besviken.. Det kunde väl åtminstånde vart en snygg brud?? Nää hårig jävel ska det vara.

Sökte på Joozie men det var tråkigt. haha! Josef var ju söt!


Yeah.. I'll just go get myself a life now.. brb.

Av Angie - 11 februari 2008 20:21

Sitter och kollar på simpsons nu, snackade lite med Josef förut. Tycker så synd om han, stackarn =/ Fattar inte att det blev såhär..

Aja, ingen idé för mig att sitta och grubbla över ett bråk, jag var inte där så kommer nog aldrig få veta riktigt vad som hände. Har inte sett hur han ser ut än heller.


Vet inte vad jag ska hitta på, kanske fixa naglarna? Nää de blir bara fula efter någon dag endåså. Heh, vilket intressant liv man har. Vågar ju fan inte skriva vad som helst i den här jävla bloggen längre får ju bara skit för det endåså. Inte för att jag har nått specifikt jag vill dela med omvärlden men u get the picture.


Kan ju tala om att jag har tänkt gå och se Magnus Betnér på tonhallen den första mars (tror jag det var) med Johanna, först käka lite god mat på kina och dricka gott vin, sedan gå och se den härligaste mannen på jorden köra sin grej, vad kan vara bättre än det?? Måste börja spara ihop pengar, ska köpa både biljetter och nutrilett. Måste börja pulver-dieta nu så jag kan få tillbaka figuren till sommaren, vägrar ju se ut såhär..

Aja, Får väl ta och se vidare på simpsons nu, finns ju inget bättre att göra.

Av Angie - 11 februari 2008 15:46

Ska snart åka iväg med mormor och simma nu, vet inte riktigt när hon kommer.

Btw, morsan va jättesnäll och köpte två paket cigg åt mig förut så nu är den biten löst iaf.

Ett helvete bröt loss i morrse som ja förstått det, men har inte fått nån riktig anledning än :S Känns förjävligt att det ska måsta sluta på akuten lixom.. Kan man inte lösa problem på nått annat sätt? pojkar pojkar...

Nu ska jag packa mina badgrejjer sedan ta mig en cigg.



Püss

Av Angie - 11 februari 2008 07:27

Godmorgon, Jag har inte sovit speciellt bra inatt kan jag säga. Och nu ska jag vara på jobbet om ca 30min, har inga cigg heller.. Rökte min sista cigg igårmorrse.. Inga pengar Gaah Vafan gör man?!


I'm looking down now that it's over

Reflecting on all of my mistakes


Om det var meningen att ge mig ångest och skrämma livet ur mig så har du lyckats iaf, jag vill inte att vissa bilder ska spridas ut eller vad du nu hade tänkt dig.



Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards