Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Angie - 6 februari 2008 18:50
Av Angie - 6 februari 2008 17:19

Jackpot!! Hittade något förut som jag letat efter sedan i sommras, tihi nöjd som fan nu.

Har badat fett länge också, det var ett tag sedan jag gjorde det. Alltid lika skönt.. Doftljus, badbomb, skön musik = wünderbart


Vad fan ska man göra idag?? Ingen svarar på msn, jag har inte lust att börja ringa runt heller. Det är kasst väder ute så jag har ingen lust att ta en promenad heller..


Booring

Av Angie - 6 februari 2008 14:59

Suttit och snackat med Jonnie ganska länge på msn nu, fan vad man saknar den gamla tiden. Vi hade så jävla roligt! Jag och Jonnie har fan alltid kunnat snackat om vad som helst, han är egentligen den enda personen som förstår mig.. Ingen annan har nånsin gjort det på samma sätt som han. Vi är av samma skrot och korn kom jag ihåg när vi sa.

Tiden bara rinner iväg.. Vart tog alla åren vägen? Minns det som igår sommaren då vi var ute i timrå varje dag och härjade på, gled runt i bilen och bara levde livet asså.

Flerp är den andra polaren som ja kännt längst och som förstår sig på mig, vi har varit ovänner som fan också men det har alltid löst sig. När alla andra har vart tärda och elaka så har han vart snäll och brytt sig om mig. När jag vart ledsen så har jag alltid pratat med honom.


Sitter och lyssnar på en skiva jag brände för ett par år sedan, nostalgin är fan enorm just nu. Måste börja umgås mer med grabbarna. Jag hade inte direkt nåra tjejpolare på den tiden men Linnea har jag ju alltid haft.

Ska fan dra ihop gänget i helgen tror jag, jag saknar ihjäl mig!!


Fan vad ni betyder mycket alltså, kan aldrig förklara vad ni gjort för mig..

Massa kärlek till er killar <3<3

Av Angie - 6 februari 2008 13:42

Snacka om no life jag måste vara.

Var inne på Yahoo.com nyss och sökte på "morfina" på svenska sidorna, hela första sidan är bara shit om har med mig att göra :S Rätt lustigt egentligen men är jag så jävla utspridd på internet? aja


Bör sluta sitta o skriva massa shit på internet egentligen, borde ha lärt mig en läxa tycker jag men icke.



Men jag har inget annat att göraaaa!!! ='(

Av Angie - 6 februari 2008 13:24

Alltså, vad deppad jag blev. Slog iofs på en gammal skiva med Guns N' Roses kan vara det också men jag vet inte, kännt mig så jävla knäpp ett bra tag nu. Om man ignorerar det man känner tillräckligt länge så glömmer man bort det, de försvinner inte, men man glömmer det ett tag. Sen när man sitter o chillar o gör inget speciellt så dykter skiten upp igen och plågar en tills man bara vill gö av ångest och CUT CUT STAB STAB SPLASH!!!!

Livet känns ju inte lättare när precis alla runt omkring mår piss också.. Nån har blivit av med vårdnaden, en annan har blivit av med lägenheten, Nån blev av med oskulden och en annan blev av med mobiltelefonen.. PROBLEM!! Kan ingen jävel bara uppskatta livet och vara nöjd? Inte jag iallafall, jag klagar på allt så mycket jag kan.


Allvarligt, Jag är fan inte lycklig. Jag borde vara det. Men jag är inte de. Fattar inte va som är problemet.

Har försökt ignorera den tanken aslänge nu, typ flera veckor.. Men de dyker upp lite nu och då. Svårt att svälja skiten de vill bara kräkas upp hela tiden.

Får väl tramsa bort mina problem Hähähä

Av Angie - 6 februari 2008 11:13

Amagad

I just love it ^^

Av Angie - 6 februari 2008 10:33

Jag fick gå hem tidigt idag för jag är så jävla sjuk asså, känner mig inte direkt pigg. Imorgon ska jag ha barngruppen i skapande verksamhet typ så jag måste vila upp mig lite så jag orkar. Skulle inte va kul om jag planerat massa grejjer också blir jag sjuk och inte dyker upp. Tänkte passa på att kika lite på APU uppgiften när jag endå är hemma idag. Har ju snart gjort två veckor av fem så det är lika bra att börja nu innan de blir för sent.

Så ligger det till...

Tänkte bränna en skiva nu också så man kan få lite riktig bass till musiken ;) Mina datahögtalare är värdelösa, men som tur är har man en fet stereo istället :D


Btw, Fick present av Flerpen igår =) Han har vart i tunisien i en vecka tror ja och han köpte en tröja o ett linne till mig=) skitfint vart det. Och ett halsband :O

Sweet

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards