Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Angie - 13 februari 2008 20:31
Humorous Picturesmoar humorous pics

Kom hem för en stund sedan, har varit och simmat igen. Idag blev det en hel kilometer :o Fett nice alltså, ska simma på fredag också.

Tre gånger i veckan det är väl lagomt?


Ska se nya greys anatomy avsnittet snart Yeey! \o/


Ps. Mitt knä gör ont.....

Av Angie - 13 februari 2008 19:36

What I Love About You

I love the way you look at me,
Your eyes so bright and blue.
I love the way you kiss me,
Your lips so soft and smooth.

I love the way you make me so happy,
And the ways you show you care.
I love the way you say, "I Love You,"
And the way you're always there.

I love the way you touch me,
Always sending chills down my spine.
I love that you are with me,
And glad that you are mine.

- Crystal Jansen -

Av Angie - 13 februari 2008 16:27

Shiiet, om en halvtimma ska jag iväg och träna och har precis börjat med maten! Hoppas jag hinner asså..

Har för övrigt varit grymt trött hela dagen, varit ute på förmiddagen med barnen och det var fett kallt! Blåste som fan och jag hade ingen mössa =(

Anywhoo, Var inne efter lunch, det var skönt. Slippa vädret och tiden går fortare då. Helt plötsligt är klockan 15.00 och jag får gå hem!

Har stått och skalat potatis nu så mina underarmar är helt utan livskraft. Ansträngande som fan att skriva lixom..


Players only love you when they're playing

Kom ihåg det!!

Av Angie - 13 februari 2008 07:17

Nu har jag nästan precis klivit upp. Innan jag vaknade drömde jag att jag skulle försova mig, det kändes inte så bra. Men jag kom upp i tid iallafall och nu ska jag försöka få i mig lite frukost och kaffe.

Efter jobbet tänkte jag gå och simma igen, får se hur det går. Knät är lite bättre idag men det är inte så bra som jag vill att det ska vara.

Nu står det still i huvudet. vet inte vad jag ska skriva mer..

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards