Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Angie - 20 februari 2008 15:55

Idag har min krater blivit lite mindre men den syns fortfarande mer än jag skulle önska..

Har för övrigt bara jobbat med APU uppgiften idag nästan, spenderade unjefär en timme med barnen i slutet av dagen bara.. Känns helt fel men skönt endå att uppgiften är nästintill klar nu så då kan jag fokusera på dem hela nästa vecka istället!

Nu ska jag nog ta mig en skön dusch och sedan ringa Josef. Saknar honom faktiskt. Vi sågs igår men de va lixom inte samma sak som de annars är. anyway, ska väl träffa han sedan. Tjao!

Av Angie - 20 februari 2008 07:24

Yes you do....

Nu ska jag snart till jobbet, vill inte gå egentligen. Har inte sovit så bra inatt, träffade på ett par hästar igår när jag var ute med Linnea och sedan dess har jag vart helt skärrad. Jag är livrädd för hästar! Jag får dödsångest när jag ser en häst, jag tror den ska äta mig. De tittar på mig som om jag precis gjort hamburgare av deras bästa vän..

Hästen kunde lukta sig till min rädsla och utnyttjade det till max, den stog inte still nån gång bara för att göra mig ännu mer nervös. Linnea försökte få mig att klappa en häst på huvet och jag höll fan på att freaka asså, men jag petade på den tillslut. Kändes fruktansvärt. Jag ville grina.

Cyanide and Happiness, a daily webcomicCyanide & Happiness @ Explosm.net
Av Angie - 20 februari 2008 07:20

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards