Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Angie - 8 februari 2008 14:53

Fan vad kreativ jag är, istället för att äta frukt på det vanliga sättet så gjorde jag en fruktsallad ^^ Gött, fick i mig tre frukter på mkt kortare tid och blev mkt mättare. Way to go angie!

Sitter just nu och väntar på att välskling ska komma hem så man kan börja förfesta lite, får fan inte dricka mig för full ska ju lyckas ta mig till och från stan också hihi



Vet ej vad jag ska skriva. Jag har tråkigt för den som undrar.



OhOhOH! Nu är han hemma :D

Av Angie - 8 februari 2008 13:44

I never really wanted you to see
The screwed up side of me that I keep
Locked inside of me so deep it always seems to get to me
I never really wanted you to go
So many things you should have known
I guess for me there’s just no hope
I never meant to be so cold

Av Angie - 8 februari 2008 12:56

Ska på fest med Linnea ikväll nere i stan, blir nog roligt. Finns massa att dricka där iallafall =) Ska väl förfesta nånstans i boz först men vet inte vart / när eller om någon kan gå på bolaget åt oss.. Det suger att det är två år kvar tills jag fyller 20 =(

Men Men allting har sin tid, jag kommer ju iallafall in på krogen får trösta mig med det så länge..

Av Angie - 8 februari 2008 08:01

Av Angie - 8 februari 2008 07:46

Lolcats gör mig glad

funny picturesmoar funny pictures
Av Angie - 8 februari 2008 07:43

jag är hemma idag, ringde och sjukanmälde mig för ja mår så jävla kasst asså..

haft ont i huvet sen igår morrse och nu har jag ont i halsen också =/ great på en fredag lixom.


aja, går väl och lägger mig igen

Presentation

Omröstning

Saknar du någon just nu?
 Ja
 Nej
 Inte säker/Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards